فراخوان پیوستن به کمپین ماسک بزنیم

فدراسیون شنا به جهت مقابله با گسترش بیماری کرونا از کلیه مردم دعوت می‌کند تا از ماسک استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با هدف فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر برای استفاده از ماسک، در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا فدراسیون شنا از کلیه مردم دعوت می‌کند تا به هنگام خروج از خانه در زمان تردد، حضور در محل کار و حضور در مراکز سربسته از ماسک استفاده کنند.

موضوع پیشگیری و مراقبت های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری، همواره مورد تأکید قرار گرفته و با پیوستن به کمپین ماسک بزنیم می‌توانیم از انتشار و سرایت ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

فدراسیون شنا به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش‌های آبی از زحمات و ایثار جامعه عظیم پزشکی، درمانی و بهداشتی و همچنین مدافعان سلامت در سراسر کشور تقدیر و قدردانی می کند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.