فرا رسیدن ایام لیالی قدر و سالروز شهادت امام علی (ع) تسلیت باد

فدراسیون شنا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان در ماه مبارک رمضان بالاخص لیالی پرفیض قدر، التماس دعا دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مولای متقیان حضرت علی (ع)، مولود کعبه، نخستین شهید محراب، حقیقتی بزرگ و جاودانه، مظهر عدالت و مردانگی است. حضرت علی (ع) نماد تمام پاکی ها و عدالت طلبی های بشریت است که با شمشیر جهالت و تحجر به شهادت رسید و درس حق طلبی و آزادگی را نه تنها به پیروانش بلکه به تمامی انسان ها آموخت.

شب قدر از شب های با عظمت، مقدس و متبرکی است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می گیرد، این شب فرصتی مغتنم، شبی که والاترین و پربرکت ترین شب های سال به شمار می رود، شبی که پیامبر خدا(ص) آن را ستوده و درباره آن فرموده است: «ماه رمضان، سرور ماه ها و شب قدر، سرور شب هاست». این شب از شب های با عظمت، مقدس و متبرکی است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می گیرد، این شب فرصتی مغتنم، برای شستشوی آینه دل از زنگار گناه و معصیت است.

اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ‌مرد تاریخ حضرت علی (ع) زیر باران رحمت “لیله القدر” می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که می‌گویند از هزار ماه برتر است دست‌یابیم گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست.

فدراسیون شنا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان در ماه مبارک رمضان بالاخص لیالی پرفیض قدر، ایام شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت خواهان جهان حضرت علی (ع) را تسلیت می‌گوید و توفیق درک فیوضات بیکران این شب ها را از خداوند تبارک و تعالی برای همگان مسئلت می دارد.

 

انتها پیام

image_printپرینت مطلب