فرا رسیدن یوم الله ۱۲ بهمن و دهه مبارک فجر گرامی باد

فدراسیون شنا در پیامی آغاز یوم الله دهه مبارک فجر و سی و هشتمین بهار انقلاب را به خانواده شنا و ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امروز (سه شنبه) دوازدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۵ مصادف با آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌باشد. انقلابی که سرآغاز  آن در ۱۲ بهمن سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی شکل گرفت و با مجاهدت های ملت بزرگ ایران و رهبری حضرت امام (ره) در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پیروز گردید.

دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربار تر و تنومند‌تر می‌شود، تثبیت کند. انقلاب موفق شد تا حدودی زنگارها و پیرایه ها را از اسلام برگرفته، حقیقت ناب آن را به مردم بنمایاند. دین اسلام با این انقلاب زندگی دوباره یافت و نشان داد دین جاودانی و همیشگی است که می تواند نیازهای همه جوامع در هر عصر و زمانی برآورده سازد و آنها را به سوی سعادت دنیا و آخرت رهنمون سازد.

خانواده بزرگ شنا، شیرجه و واترپلو ایران، امسال هم همانند ادوار  گذشته به پاسداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای والا مقامی که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای آحاد مردم ایران به ارمغان آورند. با حضور در حرم مطهر حضرت امام (ره) در مراسم یوم الله دوازدهم بهمن ماه شرکت می کند.

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب