فرخ لقا مهدوی: تلاش میکنیم جام سرداران در سال های آینده پیگیری شود

نایب رییس بانوان هیات شنا تبریز گفت: مسابقات جام سرداران آذربایجان را سال آینده شهریور ماه برگزار خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ نخستین دوره مسابقات بین المللی شنا دختران جام سرداران آذربایجان به میزبانی تبریز در حال برگزاری است. فرخ لقا مهدوی درباره برگزاری این رقابت ها گفت: تبریز چندین سال میزبان مسابقات جام سرداران بود و امسال تصمیم گرفته شد تا رقابت های بانوان را نیز با حضور تیم های خارجی برگزار کنیم.

وی افزود: ابتدا ۸ کشور خارجی اعلام آمادگی کردند اما در نهایت سه تیم (ارمنستان،سوریه و آذربایجان) به این رقابت ها آمدند.

نایب رییس هیات شنای تبریز ادامه داد: تیم شنای ترکیه در آخرین لحظات انصراف خود را اعلام کرد. با این وجود از این که رقابت های این دوره را به صورت بین المللی برگزار کردیم بسیار خوشحالیم. به طور حتم این رقابت ها مقدمه ای برای میزبانی های بزرگتر خواهد بود.

مهدوی اظهار داشت: رقابت های جام سرداوران در ۱۴ ماده انفرادی و مواد تیمی با حضور ۸ تیم داخلی و سه تیم خارجی برگزار شد.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات بین المللی برای ما پرهزینه بود. در برگزاری این جام فدراسیون شنا کمال همکاری را با هیات تبریز داشت و امیدوارم در سال های آینده با تعداد بیشتری از تیم های خارجی مسابقات را برگزار کنیم.

مهدوی اظهار داشت: مسابقات در مسافت کوتاه برگزار شد. در صورت افتتاح استخر یادگار امام می توانیم مسابقات مسافت بلند را نیز برگزار کنیم. در حال حاضر استخر ۵۰ متر در تبریز نداریم و باید متتظر افتتاح این استخر باشیم.

وی اشاره ای نیز به زمان برگزاری رقابت ها داشت: جام آذربایجان را از سال آینده شهریورماه برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب