فرزانفر:با برنامه ریزی دقیق به دنبال آینده سازی هستیم

نوجوانان حاضر در اردوهای تمرینی شناگران برتر، آینده سازان تیم های ملی شنای کشور هستند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجید فرزانفر نماینده فدراسیون در اردوی تمرینی قزوین در مورد برگزاری این اردو گفت: طبق بخشنامه فدراسیون تمامی شناگران و مربیان دعوت شده در این اردو حضور پیدا کردند و با یک برنامه ریزی دقیق به انجام پرداختند.
وی ادامه داد: اولین مرحله این اردو در استان کردستان برگزار شد و در حال حاضر قزوین میزبان این اردو است. تمامی شناگران حاضر از سراسر ایران به این اردو دعوت شده اند و زیر نظر شش مربی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات داخل آب و خشکی را انجام می دهند و تست های متناسب با تمرین های انجام شده از شناگران برای آمادگی بیشتر گرفته می شود.
نماینده فدراسیون شنا هدف از برگزاری این اردوها را استعداد یابی در زمینه شنا مطرح کرد و افزود:کمیته فنی شنا برای کشف استعداد های برتر در شنا شرایط شناگران را زیر نظر گرفته است و در این مورد به دنبال استعداد ها در مسابقات دانش آموزی و قهرمانی کشور بوده است. از بین آنها با توجه به توانایی، عناوین به دست آماده و شرایط رکوردی شناگر محاسبه شده و برترین ها توسط هیات های استانی به کمیته فنی شنا معرفی شده و به اردوهای تمرینی دعوت شده اند.
فرزان فر میزبانی استان قزوین را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: رئیس هیات شنای استان قزوین برای میزبانی از هیچ گونه تلاشی دریغ نکردند و بهترین امکانات را در اختیار شناگران و مربیان قرار دادند. این اردوها ادامه خواد داشت و شناگرانی که در این اردوها شرکت می کنند آینده سازان شنای ایران هستند و باید روی آنها سرمایه گذاری شود.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب