فرشته عدل: آمده ام دینم را به شنای بانوان ادا کنم

مشاور عالی بانوان گفت: آمده ام تا بتوانم برای شنای بانوان ایران مفید باشم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فرشته عدل پس از انتصاب به عنوان مشاور عالی امور بانوان فدراسیون در مورد وضعیت شنای بانوان گفت: چند سالی است که از شنا دور بوده ام و کار درستی نیست که بخواهم نظر کارشناسی در مورد آن بدهم. اما روشن است که فعالیت بانوان نسبت به سال های گذشته بسیار کمرنگ شده و شاید بتوان گفت که فعالیت چندانی در آن صورت نمی گیرد.

وی در مورد مشکلات بودجه و امکانات سخت افزاری افزود: اگر نگاهی به ادوار گذشته بیاندازیم، متوجه می شویم که بانوان همیشه با کمبود بودجه مواجه بوده اند اما به هر ترتیبی مسابقات برگزار شده است و علاقه مندان به شنا توانسته اند در این رشته به فعالیت های خود ادامه بدهند. در زمانی که نایب رئیس بانوان بودم نیروهایی داشتم که بدون هیچ چشم داشتی و تنها برای پیشرفت این رشته به توسعه شنا کمک می کردند. نمی توانیم بنشینیم و دست روی دست بگذاریم همانطور که می دانید حق گرفتنی است.

مشاور عالی بانوان ادامه داد: به کار گیری نیروهای توانمند و بازوان اجرایی در بخش بانوان یکی از مهمترین و ضروری ترین نکاتی است که باید به کار گرفته شود. بخش بانوان کار گسترده ای دارد. رشته های شنا، شیرجه، واترپلو، آب های آزاد به علاوه سینکرو نایز در این بخش اداره می شود و امیدوارم هرچه سریعتر این بخش ها فعال شوند. تمامی هیات های استانی باید کنترل شوند و گزارش عملکرد خود را در اختیار فدراسیون قرار دهند.
عدل مهمترین راه حل برای پیشبرد شنای بانوان یادآور شد: بخش بانوان که خود به تنهایی می تواند یک فدراسیون جداگانه باشد مستلزم حضور نیروهای توانمند است. افرادی که کار مدیریتی انجام داده باشند، مشکلات را بدانند و دلسوز این رشته باشند. برنامه ریزی دقیق برای بانوان استان های سراسر ایران از اقداماتی است که باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
وی در پایان گفت: طی جلساتی که با محسن رضوانی داشتم، متوجه شدم که وی تعامل خوبی با بخش بانوان دارد و قرار شد که اگر مشکل، بودجه باشد فدراسیون برای حل آن اقدامات لازم را انجام دهد. من فکر می کنم که برای پیشرفت یک مجموعه باز گذاشتن دست همکاران یکی از مهمترین نکات است که خوشبختانه محسن رضوانی کاملا این موضوع را درک کردند و دست ما را باز گذاشتند.

فرشته عدل در مورد حضورش در سمت مشاورعالی بانوان گفت: اگر الان در این سمت قرار گرفته ام تنها هدفم ادای دین به شنای ایران و از همه مهمتر جوانان علاقه مند به این رشته است که برای پیشرفت آن زحمات بسیاری متحمل شده اند. امیدوارم بتوانم برای تمامی دختران شناگر سراسر ایران گامی روبه جلو بردارم و البته این مستلزم همکارای تمامی بانوان در هیات های استانی کشور است.
انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.