فرهاد فیاض: هدف حضور در بازی‌های آسیایی است

شناگر دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: حضور کادر جدید تیم ملی برای شناگران حاضر در اردو مفید و موثر بود و هدف از برگزاری اردو های متمرکز تیم ملی حضور در بازی‌های آسیایی اینچون کره جنوبی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فرهاد فیاض شناگر دعوت شده به اردوی تیم ملی در مورد نحوه تمریناتش گفت: روزهای زوج تمرینات را در دو مرحله صبح و بعد از ظهر انجام می دهیم و دو ساعت قبل از تمرین عصر نیز به بدنسازی می پردازیم. روزهای فرد نیز صبح ها تمرین می کنیم و بعد از ظهر در استراحت هستیم.

وی ادامه داد: اردوی تمرینی تیم ملی خوب برگزار شد بعد از چند مدت شناگران در اردوی متمرکز قرار گرفته بودند و تمرینات را در کنار یکدیگر دنبال می کردند. حضور شناگران در یک اردوی مشترک انگیزه تمرینی آنها را بالا می برد و باعث رشد و پیشرفت می شود.

فرهاد فیاض با اشاره به کادر جدید تیم ملی یادآور شد: این اولین باری است که شناگران با حضور کادر جدید تیم ملی به اردوی تمرینی دعوت می شوند. حضور عباسعلی کشتکار که یکی از بهترین مربیان ایران است و همچنین خشایار حضرتی در کنار یکدیگر بسیار مفید و موثر بود.

شناگر تیم مقات سطح لیگ شنا را خوب ارزیابی کرد و افزود: سطح لیگ شنا نسبت به سال گذشته بهتر شده است اما هنوز با شرایط ایده آل فاصله دارد. لیگ شنا باید به روزهای اوج بازگردد. اگر تعداد اسپانسرها بیشتر شود و تیم های بیشتری بتوانند در این رقابتها شرکت کنند سطح لیگ نیز بالاتر می رود.

وی در مورد ادامه اردوهای تیم ملی گفت: همانطور که می دانید هدف از برگزاری اردو های متمرکز تیم ملی حضور در بازی آسیایی اینچون کره جنوبی است که بعد از اتمام مرحله اول اردوی تیم ملی طبق صحبت های انجام شده، در تابستان اردوهای بلند مدت و همچنین شرکت در رقابت های شنا در برنامه ها قرار دارد.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب