فولاد ماهان سپاهان با اقتدار قهرمان نیم فصل شد

تیم فولاد ماهان سپاهان با برتری مقابل تیم نفت و گاز گچساران در هفته هفتم لیگ برتر واترپلو عنوان قهرمانی دور رفت این مسابقات را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، آخرین هفته دور رفت مسابقات لیگ برتر واترپلو امروز جمعه با انجام سه دیدار برگزار شد، که طی آن تیم فولاد ماهان سپاهان با برتری ١٢ بر ۵ مقابل میزبان خود تیم نفت و گاز گچساران توانست عنوان قهرمانی نیم فصل اول بیست و یکمین دوره لیگ واترپلو مسابقات را بدست آورد.

فولاد ماهان سپاهان با کسب این پیروزی ١۴ امتیازی شد تا دور رفت مسابقات لیگ واترپلو را با ٧ پیروزی پیاپی و با اقتدار به پایان ببرد.

در دیگر دیدار حساس امروز تیم هیات شنای گیلان موفق شد در خانه هیات شنای خوزستان به برتری ١۶ بر ١١ دست یابد و با این پیروزی ٧ امتیازی شود و به جمع تیم های نیمه بالای جدول بپیوندد.

در سومین دیدار امروز نیز در مشهد پیکار دو تیم قعرنشین هیات شنای خراسان و خانه شناگران اصفهان با برتری نماینده اصفهان به پایان رسید تا این تیم به نخستین پیروزی فصل خود در این دیدار دست یابد و سه امتیازی شود.
آخرین دیدار دور رفت مسابقات لیگ برتر واترپلو ساعت ٩ صبح فردا شنبه بین تیم های هیات شنای زنجان تیم دوم جدول و نفت امیدیه تیم سوم جدول در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

نتایج هفته هفتم لیگ واترپلو به این شرح است:
* نفت و گاز گچساران ۵ – فولاد ماهان سپاهان ١٢
* هیات شنای خوزستان ١١ – هیات شنای گیلان ١۶
* هیات شنای خراسان ٩ – خانه شناگران اصفهان ١٢

شنبه ١٧ /١۰/٩۰
* هیات شنای زنجان – نفت و گاز امیدیه (ساعت ٩ صبح ) – استخر ورزشگاه آزادی تهران

image_printپرینت مطلب