فولاد ماهان سپاهان در آستانه تکرار قهرمانی لیگ برتر واترپلو

تیم فولاد ماهان سپاهان با کسب نهمین پیروزی پیاپی خود در آستانه تکرار قهرمانی لیگ برتر واترپلو قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته سوم از دور برگشت بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر واترپلو عصر دیروز جمعه ۶ بهمن ماه با انجام دو دیدار در شهرهای امیدیه و زنجان برگزار شد که با پیروزی تیم های فولاد ماهان سپاهان و آزادی اهواز همراه بود، ضمن اینکه دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و کوثر گیلان به دلیل حاضر نشدن نماینده گیلانی برگزار نشد.

در زنجان تیم فولاد ماهان سپاهان مدافع عنوان قهرمانی با برتری ١٢ بر ۶ مقابل شهبازی زنجان ضمن کسب نهمین پیروزی پیاپی خود در فاصله دو هفته مانده به پایان این رقابتها در آستانه قهرمانی لیگ برتر واترپلو قرار گرفت.
در این دیدار حامد ملک خانبانان ملی پوش تیم واترپلو جوانان کشورمان از تیم فولاد ماهان سپاهان به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد.

در دربی خوزستان تیم آزادی اهواز که نیم فصل دوم را با پیروزی های پیاپی آغاز کرده است موفق شد در دیداری نزدیک و پایاپای تیم رده دومی نفت امیدیه را با نتیجه ٨ بر ٧ شکست دهد تا امیدواری هایش برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ افزایش یابد و امیدوارانه به انتظار دو هفته پایانی بنشیند.

در این دیدار علی رضا سلطانی از تیم آزادی اهواز و مسلم راشدی از تیم نفت امیدیه بهترین بازیکن این دیدار معرفی شدند.
در سومین دیدار که قرار بود بین تیم های نفت و گاز گچساران و کوثر گیلان در شهر گچساران برگزار شود به دلیل حاضر نشدن نماینده گیلانی انجام نشد و بنابر اعلام سازمان لیگ برتر واترپلو نتیجه این مسابقه ۵ بر صفر به سود تیم گچساران اعلام شد.

تیم گچساران با کسب دو امتیاز دیدار با کوثر گیلان ۴ امتیازی شد و از قعر جدول فاصله گرفت.

در پایان هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر واترپلو تیم فولاد ماهان سپاهان با ١٨ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد و از بیشترین بخت برای کسب عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو برخوردار است.

پس از فولاد ماهان تیم نفت و گاز امدیه با ١۴ امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد و تیم آزادی خوزستان با ١٢ امتیاز در رده سوم ایستاده است.

بنابر اعلام سازمان لیگ برتر دو تیم قهرمان و نایب قهرمان این دوره از مسابقات جواز حضور در فصل جاری مسابقات جام باشگاههای آسیا را به دست خواهند آورد.

image_printپرینت مطلب