فولاد ماهان سپاهان در امیدیه برای قهرمانی می جنگد/ آزادی اهواز در اندیشه نایب قهرمانی

تیم فولاد ماهان سپاهان در حساس ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر در مصاف با نفت و گاز امیدیه برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم خواهد جنگید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر واترپلو روز جمعه ١٣ بهمن ماه با انجام سه دیدار پیگیری خواهد شد که در مهم ترین دیدار هفته فولاد ماهان سپاهان صدرنشین رقابتها در شهر امیدیه به مصاف نفت و گاز این شهر خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار در فاصله یک هفته به پایان این رقابتها قهرمانی خود را مسجل خواهد کرد.
فولاد ماهان که با ٩ پیروزی پیاپی و بدون شکست و تساوی با ١٨ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول لیگ برتر واترپلو قرار دارد در مصاف با تیم رده دومی نفت و گاز امیدیه که ١۴ امتیازی است برای کسب عنوان قهرمانی لیگ با انگیزه های متفاوتی گام در این دیدار خواهد گذاشت.
در مقابل تیم نفت امیدیه که هفته گذشته در خانه مغلوب تیم آزادی اهواز شد برای جبران این شکست و قطعی کردن جایگاه دومی خود در لیگ برتر به دنبال تحمیل نخستین شکست فصل به صدرنشین لیگ برتر است.
مصاف دو تیم بالا نشین جدول یکی از جذاب ترین دیدار های نیم فصل دوم محسوب می شود و دیداری فینال گونه برای لیگ برتر واترپلو به شمار می رود.
در دومین دربی پیاپی خوزستان، تیم واترپلو آزادی این استان به مصاف نفت و گاز گچساران خواهد رفت.
تیم آزادی خوزستان که در نیم فصل دوم روند رو به رشدی داشته و تمام دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشته در این دیدار به دنبال کسب هر ٢ امتیاز است تا در صورت شکست نفت و گاز امیدیه مقابل صدر نشین به کسب جایگاه دوم جدول امیدوار باشد.
آزادی اهواز با ١٢ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و نفت و گاز گچساران با ۴ امتیاز در مکان چهارم جدول است و رویارویی دو تیم جنوبی لیگ برتر واترپلو می تواند حساسیت های خاص خودش را داشته باشد.
در سومین و آخرین دیدار هفته دهم نیز کوثر گیلان به مصاف شهید شهبازی زنجان خواهد رفت. نماینده گیلانی امیدوار است تا با پیروزی در این دیدار و توقف نفت و گاز گچساران حداقل یک رده در جدول صعود کند و نماینده زنجان نیز امیدوار است تا با پیروزی در این دیدار بیرون از خانه از انتهای جدول فاصله بگیرد.
در پایان هفته نهم رقابتهای لیگ برتر واترپلو تیم فولاد ماهان سپاهان با ١٨ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و از بیشترین بخت برای تکرار عنوان قهرمانی خود برخوردار است.
تیم نفت و گاز امیدیه با ١۴ امتیاز در مکان دوم ایستاده است و آزادی اهواز با ١٢ امتیاز در رده سوم قرار دارد. این رقابتها هفته آینده با برگزاری دیدار های هفته یازدهم به پایان خواهد رسید.
برنامه دیدار های هفته دهم لیگ برتر واترپلو به شرح زیر است:
*جمعه ١٣/١١/٩١ کوثر گیلان- شهید شهبازی زنجان (ساعت ١٣) نفت و گاز امیدیه – فولاد ماهان سپاهان (ساعت ١۵) آزادی خوزستان – نفت و گاز گچساران (ساعت ١٧)

image_printپرینت مطلب