فولاد ماهان سپاهان در تدارک جشن قهرمانی/ اختتامیه لیگ برتر واترپلو در اصفهان

بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور در حالی روز جمعه ٢٧ بهمن ماه هفته پایانی خود را سپری خواهد کرد که فولاد ماهان سپاهان در تدارک جشن قهرمانی این دوره از رقابتها است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته یازدهم و پایانی رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور روز جمعه با انجام دو دیدار در شهرهای اصفهان و انزلی پیگیری خواهد شد تا پرونده بیست و دومین دوره این رقابتها با تعیین تیم قهرمان بسته شود.

در اصفهان تیم فولاد ماهان سپاهان مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین ١٨ امتیازی لیگ برتر واترپلو به مصاف تیم آزادی اهواز خواهد رفت که با ١٢ امتیاز در مکان سوم جدول جای دارد.

شاگردان حمید شب انگیز که هفته گذشته (هفته دهم) نخستین شکست فصل را مقابل رقیب اصلی خود نفت و گاز امیدیه متحمل شد امیدوار است تا با پیروزی در این دیدار خانگی سومین قهرمانی پیاپی خود را در لیگ برتر واترپلو جشن بگیرد.

تیم آزادی اهواز نیز که جایگاه سومی خود را در فصل جاری تثبیت کرده امیدوار است تا با بهترین نمایش فنی خود در دیدار آخر شایستگی هایش را به نمایش بگذارد و ثابت کند این فصل توان ایستادن در رده های بالاتر جدول را داشت.

در شهر انزلی تیم رده پنجمی کوثر گیلان از تیم رده دومی نفت و گاز امیدیه پذیرایی خواهد کرد. تیم نفت امیدیه که با ١۶ امتیاز جایگاه دومی خود را در فصل جاری لیگ واترپلو تثبیت کرده است برای پیروزی مقابل نماینده گیلان انگیزه های بسیاری خواهد داشت تا شاگردان جعفری ثابت کنند در این فصل نیز می توانستند مدعی قهرمانی باشند.

همچنین قرار بود دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و شهبازی زنجان این هفته به میزبانی شهر گچساران برگزار شود که تیم شهبازی زنجان به دلیل مشکلات مالی از حضور در این مسابقه امتناع کرده و بنابر اعلام سازمان لیگ برتر واترپلو این دیدار لغو و بر اساس بند ٢ فصل پنجم دستورالعمل لیگ واترپلو نتیجه این مسابقه ۵ بر صفر به سود تیم نفت و گاز گچساران اعلام و ٢ امتیاز از تیم شهبازی زنجان در جدول رده بندی کسر شد.

به این ترتیب تیم نفت و گاز گچساران با ٨ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول به کار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو پایان داد.

تیم شهبازی زنجان نیز با کسر دو امتیاز بدون امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.

در پایان هفته دهم لیگ برتر واترپلو تیم فولاد ماهان سپاهان با ١٨ امتیاز در صدر جدول ایستاده است. نفت و گاز امیدیه با ١۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و آزادی اهواز با ١٢ امتیاز مکان سوم جدول را به خود اختصاص داده است.

قرار است مراسم اختتامیه و اهدا جوایز تیم های برتر بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو ساعت ١۶ روز جمعه در استخر انقلاب اصفهان و با حضور سرپرست فدراسیون شنا، مدیران باشگاههای لیگ برتر واترپلو برگزار و از برترین های این مسابقات تقدیر شود.

تیم های فولاد ماهان سپاهان و نفت و گاز امیدیه نمایندگان ایران در دهمین دوره رقابتهای واترپلو جام باشگاههای آسیا خواهند بود که قرار است اسفند ماه جاری به میزبانی کشور کویت برگزار شود.

برنامه هفته پایانی لیگ برتر واترپلو به شرح زیر است:
جمعه ٢٧ بهمن
*کوثر گیلان- نفت و گاز امیدیه (ساعت ١٣ )
*فولاد ماهان سپاهان- آزادی خوزستان (ساعت ١۵)

image_printپرینت مطلب