فولاد ماهان سپاهان در لیگ برتر واترپلو یکه تازی می کند

تیم فولاد ماهان سپاهان با کسب چهارمین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر واترپلو به صدرنشینی و یکه تازی خود در این رقابتها تداوم بخشید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته پنجم از دور رفت بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه با انجام سه دیدار پیگیری شد که طی آن فولاد ماهان سپاهان با برتری ٨ بر ۵ مقابل میزبان خود نفت و گاز گچساران با ٨ امتیاز به صدرنشینی خود در این رقابتها تداوم بخشید تا خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی نیم فصل معرفی کند.

شاگردان حمید شب انگیز در ۴ دیدار گذشته خود نیز با اقتدار حریفان خود را شکست داده اند و ثابت کرده اند برای قهرمانی لیگ بیست و دوم انگیزه های بالایی دارند.

در دیگر دیدار هفته پنجم تیم نفت و گاز امیدیه با برتری ١٢ بر ٨ مقابل شهرداری خوزستان خود را در رده دوم جدول قرار داد. نفت و گاز امیدیه که یک بازی بیشتر نسبت به سایر تیم های لیگ انجام داده است در این دیدار خانگی به سختی از سد شهرداری خوزستان گذشت. شاگردان رضا جعفری که رقابت نزدیکی با فولاد ماهان برای صدرنشینی دارند در هفته های آینده امیدوارند تا با لغزش فولاد ماهان بتوانند جایگاه این تیم را در صدر جدول تصاحب کنند.

در سومین و آخرین دیدار هفته پنجم نیز انقلاب شیراز مقابل کوثر گیلان به برتری ١۴ بر ٩ دست یافت تا شاگردان اصغر کرمی با ۴ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند.

در پایان هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور فولاد ماهان سپاهان با ٨ امتیاز پیشتاز است و تیم های نفت و گاز امیدیه با ٨ امتیاز و یک بازی بیشتر و انقلاب فارس با ۴ امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار دارند.

image_printپرینت مطلب