فولاد ماهان صدرنشین در گچساران به میدان می رود

هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه با انجام سه دیدار پیگیری می شود که در مهمترین دیدار فولاد ماهان صدرنشین لیگ در گچساران به مصاف تیم واترپلو این شهر خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته پنجم از دور رفت بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور فردا پنجشنبه آغاز می شود و طی آن تیم انقلاب فارس در شیراز میزبان کوثر گیلان خواهد بود.
تیم انقلاب فارس با ٢ امتیاز در رده سوم لیگ برتر قرار دارد و کوثر گیلان نیز با همین تعداد امتیاز در رده چهارم ایستاده است.
این رقابتها روز جمعه ٢١ مهرماه نیز با انجام دو دیدار پیگیری خواهد شد. در گچساران تیم نفت و گاز این شهر به مصاف تیم صدرنشین فولاد ماهان سپاهان می رود. نفت و گاز گچساران با ٢ امتیاز در مکان پنجم جدول قرار دارد و در دیدار این هفته کار سختی مقابل تیم مدعی و صدرنشین فولاد ماهان سپاهان خواهد داشت.
در آخرین دیدارهفته پنجم نیز تیم قعرنشین شهرداری خوزستان به مصاف نفت امیدیه تیم رده دومی جدول خواهد رفت.
در پایان هفته چهارم از دور رفت رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور فولاد ماهان سپاهان با ۶ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به نفت و گاز امیدیه در صدر جدول قرار دارد. نفت و گاز امیدیه با ۴ بازی و ۶ امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد و کوثر گیلان با ٢ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.
برنامه و اسامی داوران و ناظران هفته پنجم به شرح زیر است:
پنجشنبه: ٢۰مهر ١٣٩۰ * فارس – کوثر گیلان داوران: دایی تقی، جواد پذیرفته ناظر: ایرج رئوف آذر
جمعه ٢١ مهر ١٣٩۰ * خوزستان – نفت امیدیه داوران: محمدی، مهذب ناظر: رخشانی مهر
* گچساران – فولاد ماهان سپاهان داوران: ریحانی – فتاحی ناظر: هوشنگ حافظی

image_printپرینت مطلب