فولاد ماهان – هیئت شنای زنجان ؛ فینال نیم فصل اول لیگ برتر واترپلو

دو دیدار معوقه لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور فردا دوشنبه در شهرهای اصفهان و گچساران برگزار می شود و در حساس ترین دیدار دور رفت رقابتهای لیگ برتر دو تیم صدرنشین فولاد ماهان سپاهان و هیات شنای زنجان در اصفهان به مصاف هم می روند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، تیم های فولاد ماهان سپاهان و هیات شنای زنجان که با ١۰ امتیاز در صدر جدول رقابتهای لیگ برتر قرار دارند فردا دوشنبه دیداری حساس را در اصفهان برگزار می کنند که نتیجه این دیدار می تواند قهرمان دور رفت مسابقات لیگ برتر را مشخص کند.
حضور چهره های ملی پوش در ترکیب دو تیم و کادر فنی با تجربه این دیدار را از جذابیت های ویژه ای برخوردار کرده است. دیدار دو تیم از دیدار های معوقه هفته سوم رقابتهای لیگ برتر محسوب می شود.
فردا همچنین تیم های هم خانواده نفت و گاز و گچساران و نفت امیدیه در دیگر دیدار معوقه هفته اول در گچساران به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار نیز می تواند جایگاه سوم جدول را دستخوش تغییر کند.
در پایان هفته ششم رقابتهای لیگ برتر واترپلو تیم هیات شنای زنجان با ١۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم فولاد ماهان سپاهان با ١۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم قرار دارد و تیم نفت امیدیه با ٧ امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.

برنامه این مسابقات به شرح زیراست:
*نفت و گاز گچساران – نفت و گاز امیدیه (ساعت ١۴)
داوران: ریحانی – مهذب
ناظر: محمد هادی بیک

*فولاد ماهان سپاهان – هیات شنای زنجان ( ساعت ١٩)
داوران: رضوانی- غفوری
ناظر: سید علی گرامی

image_printپرینت مطلب