فینالیست های لیگ واترپلو مشخص می شوند

با برگزاری دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی در روز جمعه (۱۸بهمن) فینالیست های این فصل رقابت های لیگ برتر واترپلو مشخص می شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دور برگشت رقابت های نیمه نهایی لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۲ با برگزاری دو دیدار در شهرهای زنجان و امیدیه به پایان می رسد.

ساعت ۱۵جمعه (۱۸ بهمن) دو دیدار به طور همزمان در شهرهای امیدیه و زنجان برگزار می شود. تیم نفت امیدیه پذیرای نفت و گاز گچساران است و شهبازی زنجان از واترپلوئیست های دانشگاه آزاد اسلامی استقبال می کند.
دیدار رفت دو تیم پرقدرت دانشگاه آزاد و شهبازی زنجان با اختلاف سه گل به سود تیم زنجانی به پایان رسید. اینبار در زنجان دو مدعی کسب عنوان قهرمانی برای صعود به فینال در یک دیدار حساس رویاروی هم صف آرایی می کنند. تیم دانشگاه آزاد به دنبال جبران شکست بازی رفت است. تیم شهبازی نیز امیدوار است با بهره گرفتن از امتیاز میزبانی به روند بدون شکست خود ادامه داده و به جمع دو تیم برتر لیگ واترپلو امسال راه یابد.
قضاوت این دیدار بر عهده حامد دایی تقی و مسعود رضوانی است و مرتضی شریعت نیز مسئولیت نظارت بر این مسابقه را بر عهده دارد.

در دیگر دیدار این مرحله نفت امیدیه پر قدرت میزبان نفت و گاز گچساران است. نماینده امیدیه در بازی رفت با نتیجه ۱۱ بر هشت مقابل حریف خود به برتری دست یافت. تیم امیدیه با بهره گرفتن از امتیاز میزبانی امید دارد در مقابل تماشاگران مشتاق شهر خود با شکست تیم گچساران به مرحله بعدی صعود کند. تیم نفت و گاز گچساران نیز که تا کنون فراتر از انتظارها ظاهر شده است امیدوار است فاصله نزدیک به وجود آمده در دیدار رفت را جبران کند و شگفتی ساز این فصل رقابت های لیگ برتر واترپلو لقب گیرد.
محمدرضا محمدی و منصور مهذب داوران این دیدار هستند و محمدهادی بیک نیز به عنوان ناظر در امیدیه حاضر می شود.

علاوه بر این دو بازی برنامه ریزی ها برای رقابت دو تیم چوکا گیلان و آینده سازان برای کسب مقام پنجم و ششم در روز جمعه نیز انجام شده بود. اما با توجه به شرایط بد جوی این دیدار لغو شد و به زمان دیگری موکول شد.

*نتایج رقابت های دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر واترپلو کشور سال ١٣٩٢:
نفت و گاز گچساران٨ – نفت امیدیه١١
دانشگاه آزاد٨ – شهبازی زنجان١١

*برنامه بازی های دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر واترپلو کشور سال ١٣٩٢:
نفت امیدیه – نفت و گاز گچساران، جمعه ۱۱/۱۸ ساعت ۱۵ در امیدیه
شهید شهبازی زنجان – دانشگاه آزاد، جمعه ۱۱/۱۸ ساعت ۱۵ در زنجان

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.