فینال ژاپن – ایران ساعت ١۵:١۰

تیم ملی واترپلوی جوانان ایران از ساعت ١٩:۴۰ به وقت محلی (١۵:١۰ به وقت تهران) به مصاف ژاپن دیگر فینالیست این دوره از رقابت ها می رود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلوی جوانان ایران که برای حضور در سومین دوره ی واترپلوی قهرمانی جوانان آسیا در سنگاپور به سر می برد پس از شش پیروزی متوالی و کسب جواز حضور در رقابت های جهانی، عصر امروز (دوشنبه) در دیدار پایانی به مصاف ژاپن دیگر تیم بدون شکست این رقابت ها می رود.

تیم ملی ایران روز گذشته در یک دیدار سخت و نفس گیر موفق شد با یک گل اختلاف تیم پرقدرت چین را از پیش رو بردارد و علاوه بر حضور در دیدار پایانی جواز شرکت در مسابقات جهانی را نیز از آن خود کرد.

دیدار روز گذشته ی تیم ملی جوانان ایران در مقابل چین نمایشی از غیرت ایرانی بود.قضاوت این بازی بر عهده ی داوران یونانی و کروات بود. در این دیدار که تشویق واترپلوئیست های بزرگسال کشورمان به روحیه ی ورزشکاران جوان کمک بسزایی کرد ١۵دقیقه ی ابتدایی با نتیجه ی دو بر دو مساوی به پایان رسید، در ١۵دقیقه ی دوم این جوانان ایران بودند که توانستند با نتیجه ی دو بر یک پیروز شوند اما در ١۵دقیقه ی سوم تیم چین با به ثمر رساندن سه گل در مقابل یک گل ایران حساب کار را شش بر پنج به سود خود کرد. اما این پایان کار نبود و تیم ملی ایران با نمایش درخور توجه در خط دفاع و دروازه از خوردن گل جلوگیری کرد و با به ثمر رساندن دو گل در ١۵دقیقه ی پایانی یک پیروزی شیرین را برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان آورد.

در همین چهارچوب دیگر دیدار نیمه نهایی بین دو تیم ژاپن و قزاقستان برگزار شد که تیم ملی ژاپن توانست حریف خود را با نتیجه ی ١۴ بر ٨ مغلوب سازد.

ششمین روز از رقابت های واترپلو آسیایی جوانان صبح امروز پیگیری شد که پس از آن کشور های کویت، اندونزی، سنگاپور و سریلانکا به ترتیب پنجم تا هشتم شدند.

*نتایج تیم ملی ژاپن پیش از دیدار فینال:

دور مقدماتی:
ژاپن ١۵ – هند٣، ژاپن ٢٧ کویت ۶، ژاپن ٣۴ – اندونزی ۴، ژاپن ١۴ – چین ٨،

دور یک چهارم:
ژاپن ٢٩ – سریلانکا ٣

مرحله ی نیمه نهایی:
ژاپن ١۴ – قزاقستان ٨

*نتایج تیم ملی ایران پیش از دیدار فینال:

دور مقدماتی:
ایران ۴٧ – فیلیپین ١، ایران ۵ – قزاقستان ۴، ایران ١۶ – سنگاپور ۶، ایران ١٩ – سریلانکا ١١

دور یک چهارم:
ایران ١٧ – اندونزی١١

مرحله ی نیمه نهایی:
ایران ٧ – چین ۶

برنامه بازی های نیمه نهایی و فینال:
بازی نیمه نهایی بین دو تیم قزاقستان و چین از ساعت ١۵:۰۰ به وقت محلی آغاز می شود.

بازی فینال بین دو تیم ایران و ژاپن از ساعت ١٩:۴۰ به وقت محلی آغاز می شود.

*نتایج بازی های صبح روز ششم:
برای عناوین هفتم و هشتم: سنگاپور ١٧ – سریلانکا ٨
برای عناوین پنجم و ششم: کویت ٨ – اندونزی ٧

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب