قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش این استان

استاندار آذربایجان شرقی از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش استان در رشته‌های شنا و شیرجه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیجه و واترپلو؛ دکتر اسماعیل جبارزاده در آیین تجلیل از قهرمانان ورزش استان، اظهار کرد: امروز آذربایجان شرقی منتظر درخشش جوانان خود در تمام زمینه‌هاست و همه وظیفه داریم قدردان موفقیت‌های مختلفی باشیم که نصیب جوانان ما می‌شود. وی با بیان اینکه قهرمانان ورزش استان، هم از نظر ورزشی و هم از نظر اخلاقی، الگوی جوانان هستند، افزود: عناوینی که شما عزیزان در عرصه‌های مختلف کسب کرده‌اید فوق‌العاده باارزش است و من از طرف مردم استان از شما تشکر می‌کنم.

جبارزاده گفت: همان‌طور که در گذشته هم بارها اعلام کرده‌ام هر ورزشکاری که موفق به کسب افتخار در مسابقات ملی یا بین‌المللی شود در اولین فرصت از او قدردانی می‌کنیم و مراسم امروز هم در راستای قدردانی از جوانانی است که به تازگی از مسابقات بین‌المللی به استان بازگشته‌اند. جبارزاده با اشاره به آماده‌سازی ورزشکاران استان برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، از آمادگی مدیریت استان برای همکاری با هیأت‌های ورزشی خبر داد.

وی در عین حال با اشاره به نقش هیأت‌های ورزشی در تأمین مالی و تدارکات تیم‌های اعزامی به مسابقات ملی و بین‌المللی، از آنها خواست با توجیه بخش خصوصی و تولیدکنندگان، نسبت به جلب مشارکت آنان در حمایت از تیم‌های ورزشی اقدام کنند.
جبارزاده همچنین با بیان اینکه از میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی در تبریز استقبال می‌کنیم، افزود: با توجه به بحث تبریز ۲۰۱۸، انتظار داریم که علاوه بر میزبانی مسابقات ملی، حداقل چهار مورد از تورنمنت‌های بین‌المللی را نیز در این سال در تبریز برگزار کنیم.

در این جلسه همچنین جناب آقای ابراهیم فیروزی رییس هیات شنای استان آذربایجان شرقی به ایراد سخن پرداختند:

ابراهیم فیروزی نخست با تشکر از مسئولین استانی برای برپایی چنین جلسه ای و همچنین توجه ویژه فدراسیون به استان آذربایجان شرقی به نکاتی اشاره کردند؛

ایشان طرح اجباری کردن شنا در استان را مطرح کردند که با استقبال جناب استاندار روبرو شد و با ابراز امیدواری طرح تصویب این مصوبه را در شورای عالی ورزش استان را دادند. همچنین با توجه به اقتخارات اخیر شیرجه استان قول کمک به تجهیز استخر شیرجه (میرداماد) را گرفتند که با این مساعدت این طرح ظرف مدت ۱ ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. فیروزی به اهمیت میزبانی مسابقات بین المللی و بزرگ در طرح تبریز ۲۰۱۸ پرداختند که با توجه به قول استاندار محترم تمامی اعتبار مورد نیاز این بخش تامین و برای بهره برداری از مجموعه بین المللی استخر یادگار امام تبریز گام هایی نیز برداشته شود. آقای فیروزی همچنین طرح ۴ ساله برای استعدادیابی ویژه شنا را مطرح فرمودند که به ارتقای سطح شنای استان می انجامد. اسکان تیم های میهمان در رشته شنا و شیرجه از موضوعات قابل تامل در زمینه میزبانی مسابقات ملی و بین المللی این رشته ورزشی می باشد که توجه ویژه ای می طلبد.

شکول نیز در دیدار با استاندار پتانسیل شیرجه استان را بسیار زیاد دانست که با توجهات ویژه می توان از این ورزشکاران در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن به نفع کشورمان بهره برداری نمود.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان این مراسم از مجتبی ولی‌پور (برنده ۳ مدال طلا در رشته شیرجه بازی‌های کشورهای اسلامی)، مهدی انصاری (برنده ۳ مدال برنز در رشته شنا بازی‌های کشورهای اسلامی) و همچنین محمدرضا شکول (سرمربی تیم ملی شیرجه ) و ابراهیم فیروزی (رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان) با اهدای لوح سپاس، قدردانی کردند.

 

photo_2017-06-11_11-43-54 photo_2017-06-11_11-43-57 photo_2017-06-11_11-44-02 photo_2017-06-11_11-44-04 photo_2017-06-11_11-44-12 photo_2017-06-11_11-44-15 photo_2017-06-11_11-44-17 photo_2017-06-11_11-44-19

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب