قدردانی رضوانی از حمایت های کمیته ملی المپیک

رییس فدراسیون شنا گفت: طی سه سال اخیر شاهد حمایت های زیادی از سوی مسئولان کمیته ملی المپیک و شخص دکتر صالحی امیری بودیم و از این جهت قدردان هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز دکتر سید رضا صالحی امیری ریاست کمیته ملی المپیک به همراه هیات همراه از محل فدراسیون بازدید کردند.
محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در این جلسه گفت: سه سال گذشته و با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، بودجه‌ بهتری به فدراسیون داده شد و هر وقت که مشکلی داشتیم کمیته ملی المپیک به ما کمک کرد و حتی در اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و رده‌های سنی آسیا حمایت هایی صورت گرفت که تیم را اعزام کردیم.

رضوانی تاکید کرد: خوشبختانه مجموعه کمیته ملی المپیک و شخص دکتر صالحی امیری همواره پیگیر فعالیت ها و حامی ورزش های پایه هستند و از این جهت قدردان آن ها هستیم.

در ادامه محسن رضوانی رییس فدراسیون گفت: همانطور که صحبت شد بزرگترین مشکل ما نداشتن سخت افزار و استخر است. در ۳۱ استان کشور، ۵ یا ۶ استخر در اختیار است آن هم در بخش خصوصی. امیدوارم استان‌ها به استخر استاندارد دسترسی داشته باشند. در سه سال گذشته با بودجه خوب و شفافی که به فدراسیون‌ها داده می شد کمک‌های خوبی شده است. امیدوارم روزی شود که در مسابقات آسیایی و میدان های بزرگتر موفقیت های بزرگی را در شنا ببینیم. باید مدارس شنا را جدی گرفت.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.