قره‌حسن لو: هدف شناگران بالا بردن پرچم ایران در بازی‌های داخل سالن است

ملی پوش شنای ایران هدف شناگران تیم ملی در مسابقات داخل سالن ترکمنستان را بالا بردن پرچم ایران اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بنیامین قره‌حسنلو در گفت و گو با ایسنا، با اعلام رضایت از شرایط تمرینات تیم ملی شنا اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل مشکلات درسی اردوهای تیم ملی را پیگیری نمی‌کردم اما از امروز(چهارشنبه) تمرینات خود را آغاز می‌کنم. خداراشکر شرایط اردوها تیم ملی شنا خوب است و کیفیت خوبی را در اردوها شاهدیم. یک سری مشکلات همیشگی وجود دارد اما در کل راضی هستیم.

او همچنین افزود: من و همه شناگرانی که در اردوهای تیم ملی شنا هستیم با تمام توان تمرینات را پیگیری می کنیم. هدف اصلی ما بالا بردن پرچم کشور عزیزمان ایران در مسابقات شنای داخل سالن ترکمنستان بوده و برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را می‌کنیم.

ملی‌پوش جوان شنا با اشاره به تأثیرات مسابقات تدارکاتی و بین المللی بر روی آمادگی شناگران افزود:  قطعاً حضور در مسابقاتی مثل رقابت‌های جهانی برای شناگران مفید است. البته با توجه به همه این‌ها تمام تلاش خود را در تمرینات به کارمی‌برم تا در آینده نه چندان دور به درجات بالاتری در شنای ایران برسم.

او افزود: در حال حاضر ترکیب تیم ملی شنا از بهترین نفرات حال حاضر شنای ایران تشکیل شده است و بدون شک می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند.

قره‌حسنلو در پایان به بحث تولید و جذب شناگر در ایران پرداخت و در این باره توضیح داد: در حال حاضر تنها ورزش‌هایی مثل فوتبال و والیبال در تلویزیون ایران پخش می‌شوند و اکثر مردم به این ورزش‌ها توجه می‌کنند که نتیجه برخی نتایج خوب آن‌ها در مسابقات. من شک ندارم که اگر در شنا هم بتوانبم نتایج خوبی را کسب کنیم پس از یک یا دوبار کسب نتایج خوب توجه رسانه‌ها و تلویزیون نیز به سمت ورزش شنا بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب