قره‎حسنلو: می‎خواهم رکوردهای کرال ۵۰ و ۱۰۰ متر ایران را به نام خودم ثبت کنم

شناگر تیم ملی ایران گفت: هدفم این است که رکوردهای مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر کرال سینه ایران را به نام خودم ثبت کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بنیامین قره‌حسنلو در گفت‎وگو با تسنیم در خصوص رقابت‎های لیگ برتر شنای ایران اظهار داشت: امسال شاهد سطح بالایی از رقابت‎‎ها در لیگ برتر هستیم. شناگران کشورمان حضور خوبی در لیگ دارند که این باعث بالا رفتن هیجان مسابقات شده است. تیم ما یعنی سرزمین موج‎های آبی شرایط خوبی دارد و فکر می‎کنم بتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در خصوص رکوردشکنی‎های اخیر خود،‌ ادامه داد: در سال جاری در هر رقابتی که حضور پیدا کردم، یک رکورد ملی را ارتقا دادم که از این بابت خوشحالم اما اهداف بزرگتری در سر دارم. در حال حاضر هدفم مسابقات جایزه بزرگ امارات که در روزهای ابتدایی سال آینده برگزار می‎شود، است. پس از آن به دنبال حضوری پر قدرت در بازی‎های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان هستم. هدفم این است که رکوردهای مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر کرال سینه ایران را به نام خودم کنم.

عضو تیم ملی شنای ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه شنای ایران از نظر سخت افزاری وضعیت خوبی ندارد. قطعا اگر از این موضوع وضعیت بهتر بود، شنای کشورمان پیشرفت بیشتری می‎کرد. شرایط تمرینی خوبی نداریم و به دلیل نبود استخر مجبوریم که ساعت ۲۲ تا ۲۴ تمرین کنیم. همه می‎دانند این ساعت، زمان استراحت است و نباید تمرین کرد؛ اما به دلیل نبود امکانات مجبور به این کار هستیم و بد از تمرین بدنمان ریکاوری نمی‎شود.

قره‎حسنلو گفت: با تمام این تفاسیر وضعیت خوبی دارم و روز به روز در حال پیشرفت هستم که جا دارد ازسمیع‎زاده مربی‎ام تشکر کنم و فدراسیون شنا هم در حد توانش حمایت‌های خوبی از ما می‎کند.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب