قهرمانی آموزش و پرورش تبریز در دور رفت لیگ شنای آذربایجان‌شرقی

دور رفت لیگ شنای قهرمانی باشگاههای استان آذربایجانشرقی در سال 1394 در مراغه به میزبانی استخر اطهر با حضور هشت تیم برگزار شد که در پایان رده بندی تیمی، آموزش و پرورش تبریز در صدر جدول ایستاد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا ،شیرجه و واترپلو؛ دور رفت لیگ شنای قهرمانی باشگاه‌های استان آذربایجانشرقی در سال ۱۳۹۴ در مراغه به میزبانی استخر اطهر با حضور تیمهای استخر ۲۹ بهمن تبریز ، آموزش و پرورش تبریز ، مراغه ، دلفین های قهرمانی مراغه ، اهر ، مرند ، شبستر و میانه برگزار شد.

درپایان دو روز رقابت فشرده در رده های سنی ۱۱تا ۱۲ سال ، ۱۳ تا ۱۴سال و بالای ۱۵ سال تیم آموزش و پرورش تبریز قهرمان تیمی دور رفت لیگ شنای آذربایجانشرقی شد. در بخش تیمی پس از تیم آموزش و پرورش تبریز ۲۴۶ امتیازی ، استخر ۲۹ بهمن تبریز با ۲۱۸ نائب قهرمان دور رفت شد و هیئت شنای میانه با ۱۶۸ به مقام سوم رسید. هیئت شنای مراغه ، دلفین های قهرمان مراغه ، هیئت شنای اهر ، هیئت شنای شبستر و هیئت شنای مرند هم در رده های چهارم تا هشتم ایستادند.

نفرات برتر دور رفت لیگ شنای قهرمانی باشگاههای استان آذربایجانشرقی رده های سنی ۱۱ تا ۱۲ سال:

در ماده : ۵۰ متر آزاد پویا رضاپسند از آموزش و پرورش تبریز قهرمان شد و مهدی روحی از میانه و مهدی قاسمی از آموزش و پرورش تبریز سوم شد.

در ماده : ۱۰۰ متر کرال پشت مراغه مبین امینی از مراغه قهرمان شد و پویا رضا پسند و عرفان خلوتی از  آموزش و پرورش تبریز دوم و سوم شدند.

در ماده : ۱۰۰ متر پروانه عرفان محمدی ازمیانه اول شد و علی نوری از استخر ۲۹ بهمن تبریز و عطا قاسمی از  آموزش و پرورش تبریز دوم و سوم شدند.

در ماده : ۵۰ متر قورباغه مهدی قاسمی از آموزش و پرورش تبریز ، محمد قاسمی از میانه و آرین کیانفر از استخر ۲۹ بهمن تبریز اول تا سوم شدند.

در ماده : ۲۰۰ متر آزاد پویا رضا پسند از آموزش و پرورش تبریز طلایی شد و علی نوری از استخر ۲۹ بهمن تبریز و مبین درخشان از آموزش و پرورش تبریز ، نقره و برنز گرفتند.

در ماده : ۵۰ متر کرال پشت مهدی روحی از میانه قهرمان شد و مبین امینی از مراغه دوم شد و عرفان خلوتی از آموزش و پرورش تبریز سوم شد.

در ماده : ۱۰۰ متر قورباغه محمد قاسمی از میانه به مدال طلا رسید و مهدی قاسمی از آموزش و پرورش تبریز نقره گرفت و علی اکبر موسوی از مراغه به مدال برنز رسید.

در ماده : ۵۰ * ۴ متر مختلط تیمی ، تیم آموزش و پرورش متشکل از خلوتی-مهدی قاسمی-عطا قاسمی -رضا پسند قهرمان شد و تیم میانه متشکل از روحی-آقایی-محمدی-قاسمی دوم شد و استخر ۲۹ بهمن متشکل از نجفی-کیانفر-سهیلی-نوری به مدال برنز رسیدند.

نفرات برتر دور رفت لیگ شنای قهرمانی باشگاههای استان آذربایجانشرقی رده های سنی ۱۳ تا ۱۴  سال:

در ماده: ۲۰۰ مترمختلطانفرادیسهیل گیتیبان از میانه قهرمان شد و احسان سلمانی از آموزشوپرورشتبریز دوم شد و محمدعلی حکمتی از میانه سوم شد.

در ماده: ۵۰ مترآزاد مهرداد احتسابی از میانه قهرمان شد و میرفاضل زینالیان از استخر۲۹ بهمنتبریز دوم شد و علی شکارچیزاده از مراغهسوم شد.

در ماده: ۱۰۰ مترکرالپشت سهیل گیتیبان از میانه قهرمان شد، علی شکارچیزاده از مراغهدوم شد و امید ماهری از آموزش و پرورش سوم شد.

در ماده: ۱۰۰ مترپروانه احسان سلمانی ، فرهاد کاظمی از آموزش و پرورش تبریز اول و دوم شدند و محمدعلی حکمتی از میانه سوم شد.

در ماده: ۵۰ مترقورباغه صدرا قمردوست از آموزشوپرورش تبریز اول شد و والا نژادصالحی از مراغه دوم شد و عرفان اسمعیلپور استخر۲۹ بهمنتبریز سوم شد.

در ماده: ۲۰۰ مترآزاد احسان سلمانی از آموزش وپرورش تبریز، مهرداد احتسابی و محمدعلی حکمتی از میانه دوم و سوم شدند.

در ماده: ۵۰ مترکرالپشت امید ماهری از آموزش و پرورش تبریز اول شد و سهیل گیتیبان از میانه و علی شکارچیزاده از مراغهدوم و سوم شدند.

در ماده: ۱۰۰ مترقورباغه صدرا قمردوست از آموزشوپرورشتبریز طلایی شد و میرفاضل زینالیان از استخر۲۹ بهمنتبریز دوم شد و والا نژادصالحی از مراغه سوم شد.

در ماده: ۵۰ * ۴ مترمختلط تیمی ، تیم آموزشوپرورش متشکل از ماهری-قمردوست-سپهری-سلمانی قهرمان شد و تیم میانهمتشکل از محمدی-حکمتی-گیتیبان-احتسابی دوم شد و تیم مراغه از شکارچیزاده-نژادصالحی-مهرانی-حسنی سوم شد.

نفرات برتر دور رفت لیگ شنای قهرمانی باشگاههای استان آذربایجانشرقی رده سنی ۱۵ سال به بالا:

در ماده: ۲۰۰ مترمختلطانفرادیاحد صدری از آموزشوپرورشتبریز قهرمان شد و فراز مقدمی از میانه و فرشاد مقدمی از آموزشوپرورشتبریز دوم و سوم شدند.

در ماده: ۵۰ مترآزاد احد صدری از از آموزشوپرورشتبریز ، فراز مقدمی و عماد میرزایی از میانه اول تا سوم شدند.

در ماده: ۱۰۰ مترکرالپشترضا صفری از مراغه به مدا طلا رسید و بهزاد اصغری از استخر ۲۹ بهمن تبریز به مدال نقره رسید و مهران طایفهکاظمی از میانه به مدال برنز بسنده کرد.

در ماده: ۱۰۰ مترپروانه نوید قاسمی از استخر ۲۹ بهمن تبریزطلایی شد و عماد میرزایی از میانه و فرشاد صادقی از آموزشوپرورشتبریز نقره و برنز گرفتند.

در ماده: ۵۰ مترقورباغه ، نوید قاسمی از استخر ۲۹ بهمن تبریزقهرمان شد و امین سهیلی از آموزشوپرورشتبریز دوم شد و فراز مقدمی از میانه سوم شد.

در ماده: ۲۰۰ مترآزاد احد صدری از آموزشوپرورشتبریز اول شد و احسان پاکی از استخر۲۹ بهمنتبریز دوم شد و فرشاد صادقی از آموزشوپرورشتبریز سوم شد.

در ماده: ۵۰ مترکرالپشت فراز مقدمیاز میانه ، فرشاد صادقی از آموزشوپرورشتبریز و نوید آقازاده از استخر۲۹ بهمنتبریز اول تا سوم شدند.

در ماده: ۱۰۰ مترقورباغه ، امین سهیلی از آموزشوپرورشتبریز طلا گرفت و عماد میرزایی و مهران طایفهکاظمی از میانه دوم و سوم شدند.در ماده: ۵۰ * ۴ مترمختلطتیمی ، تیم آموزشوپرورشتبریز متشکل از صادقی-سهیلی-صفا-صدری ، تیم میانه متشکل از مقدمی-طایفه-میرزائی-آزاده دوم شد و تیم استخر۲۹ بهمنتبریز متشکل از اصغری-رضازاده-پاکی-آقازاده سوم شد.

انتهای پیام
image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.