قهرمانی آموزش و پرورش در مرحله دوم لیگ شنای آذربایجان‌شرقی

آموزش و پرورش قهرمان مرحله دوم دور رفت لیگ شنای قهرمانی باشگاههای آذربایجانشرقی در تبریز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  مرحله دوم دور رفت لیگ شنا استان آذربایجان شرقی روز جمعه (۹ بهمن ۱۳۹۴)از ساعت ۹ صبح در استخر میرداماد تبریز با حضور تیم‌های استخر ۲۹ بهمن تبریز ، آموزش و پرورش تبریز ، مراغه ، دلفین های قهرمانی مراغه ، اهر ، مرند ، شبستر و میانه برگزار شد. در پایان تیم آموزش و پرورش با کسب ۷۸۸ امتیاز قهرمان شد و هیات شنای میانه با ۶۹۱ امتیاز و استخر ۲۹ بهمن تبریز با ۶۷۶ امتیاز دوم و سوم شدند . همچنین تیمهای هیات شنای مراغه ، هیات شنای اهر ، دلفین های قهرمان مراغه ، هیات شنای شبستر و هیات شنای مرند در رده های چهارم تا هشتم ایستادند.

در بخش تیمی رده سنی ۱۲ – ۱۱ سال آموزش و پرورش تبریز ، استخر ۲۹ بهمن تبریز و هیئت شنای میانه ، در بخش تیمی رده سنی رده سنی ۱۴ – ۱۳ سال ، آموزش و پرورش تبریز ، هیئت شنای میانه و استخر ۲۹ بهمن تبریز ، در بخش تیمی رده سنی بالای ۱۵ سال  آموزش و پرورش تبریز ، هیئت شنای میانه و استخر ۲۹ بهمن تبریز قهرمان شدند.
در مجموع تیمی ۲ مرحله مراغه و تبریز ، آموزش و پرورش تبریز با ۱۳۲۸ در صدر قرار گرفت و هیئت شنای میانه با ۱۲۳۴ و استخر ۲۹ بهمن تبریز با ۱۱۵۴ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
در بخش انفرادی رده سنی ۱۲ – ۱۱ سال ماده : ۵۰ متر پروانه مهدی روحی و عرفان محمدی از میانه اول و دوم شدند و مبین درخشان از آموزش و پرورش تبریز سوم شد.
در ماده : ۱۰۰ متر آزاد مهدی قاسمی و پویا رضا پسند از آموزش و پرورش تبریزاول و دوم شدند و مهدی روحی از میانه سوم شد.
در ماده : ۱۰۰ متر مختلط انفرادی مهدی روحی از میانه قهرمان شد و پویا رضا پسند از آموزش و پرورش تبریز دوم شد و محمد قاسمی از میانه سوم شد.
در ماده : ۱۰۰ * ۴ متر آزاد تیمی ، تیم آموزش و پرورش تبریز با نرکیب قاسمی-درخشان-خاوتی-رضاپسند قهرمان شد و تیم میانه با ترکیب قاسمی-محمدی-آقایی-روحی دوم شد و تیم استخر ۲۹ بهمن با ترکیب نجفی-سهیلی-کیانفر-نوری سوم شد.
در رده سنی ۱۴ – ۱۳ سال ماده : ۴۰۰ متر آزاد ، امید ماهری و احسان سلمانی ازتیم آموزش و پرورش تبریز اول و دوم شدند  و سید مهدی مرتضوی از استخر ۲۹ بهمن تبریز سوم شد.
در ماده : ۵۰ متر پروانه مهرداد احتسابی از میانه قهرمان شد و یاشار سپهری از سپهری دوم شد و محمدعلی حکمتی از میانه سوم شد.
در ماده : ۲۰۰ متر قورباغه صدرا قمردوست و یاشار سپهری از آموزش و پرورش تبریز اول و دوم شدند و سهیل گیتیبان از میانه سوم شد.
در ماده : ۱۰۰ متر آزاد مهرداد احتسابی از میانه ، احسان سلمانی از آموزش و پرورش تبریز و میرفاضل زینالیان از استخر ۲۹ بهمن تبریز اول تا سوم شدند.
در ماده : ۲۰۰ متر کرال پشت سهیل گیتیبان ازمیانه اول شد و امید ماهری و یاشار سپهری از آموزش و پرورش تبریز دوم و سوم شدند.
در ماده : ۱۰۰ متر مختلط انفرادی مهرداد احتسابی از میانه قهرمان شدو میرفاضل زینالیان از استخر ۲۹ بهمن تبریز و محمدعلی حکمتی از میانه دوم و سوم شدند.
در ماده : ۱۰۰ * ۴ متر آزاد تیمی تیم میانه با ترکیب حکمتی-گیتیبان-محمدی-احتسابی قهرمان شد و آموزش و پرورش با ترکیب ماهری-سپهری-قمردوست-سلمانی دوم شد و تیم استخر ۲۹ بهمن با ترکیب مرتضوی-بهرمانی-اسمعیل پور-زینالیان سوم شد.
در رده سنی بالای ۱۵ سال ماده : ۴۰۰ متر آزاد ، نوید آقازاده از استخر ۲۹ بهمن تبریز ، فرشاد صادقی از آموزش و پرورش تبریز و احسان پاکی از استخر ۲۹ بهمن تبریز اول تا سوم شدند.
در ماده : ۵۰ متر پروانه فراز مقدمی و عماد میرزایی از میانه اول تا دوم شدند و نوید قاسمی از استخر ۲۹ بهمن تبریز سوم شد.
در ماده : ۲۰۰ متر قورباغه نوید قاسمی از استخر ۲۹ بهمن تبریز ، امین سهیلی از آموزش و پرورش تبریز و مهران طایفه کاظمی میانه اول تا سوم شدند.
در ماده : ۱۰۰ متر آزاد نوید آقا زاده از استخر ۲۹ بهمن تبریز ، فراز مقدمی و عماد میرزایی از میانه دوم و سوم شدند.
در ماده : ۲۰۰ متر کرال پشت فراز مقدمی از میانه ، رضا صفری از مراغه و نوید آقازاده از استخر ۲۹ بهمن تبریز اول تا سوم شدند.
در ماده ماده : ۱۰۰ متر مختلط انفرادی نوید قاسمی از استخر ۲۹ بهمن تبریز ، عماد میرزایی از میانه و امین سهیلی از آموزش و پرورش تبریز اول تا سوم شدند.
در ماده : ۱۰۰ * ۴ متر آزاد تیمی ، تیم استخر ۲۹ بهمن تبریز با ترکیب قاسمی-پاکی-اصغری-آقازاده قهرمان شد و تیم میانه با ترکیب مقدمی-طایفه-آزاده-میرزایی دوم شد و تیم آموزش و پرورش تبریز با ترکیب صفا-ناطقی-سهیلی-صادقی سوم شد.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب