قهرمانی آکادمی خوشبخت در مسابقات واترپلو استان اصفهان

مسابقات واترپلوی استان اصفهان با قهرمانی تیم آکادمی خوشبخت به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات واترپلوی جام مولای عرشیان استان اصفهان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و ماه مبارک رمضان، روز گذشته (دوشنبه) با انجام دیدار نهایی بین تیم های آکادمی خوشبخت و برادران محبوب به پایان رسید. تیم آکادمی خوشبخت در دیدار پایانی موفق شد با نتیجه ۱۴ بر ۹ حریفش را شکست دهد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کند، تیم برادران محبوب نیز در جایگاه دوم ایستاد . این مسابقه به میزبانی استخر انقلاب اصفهان برگزار شد که بهمن کیانی والا رئیس هیات شنا استان اصفهان از نزدیک شاهد این رقابت بود، حضور پر شور تماشاگران و اصحاب رسانه از نکات قابل توجه دیدار نهایی بود، همچنین در دیدار رده بندی تیم مهندسی محکم کار با نتیجه ۱۲ بر ۷ بالسا را شکست داد و به مقام سوم رسید.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.