قهرمانی آکادمی خوشبخت در واترپلوی استان اصفهان

مسابقات واترپلوی استان اصفهان با قهرمانی تیم آکادمی خوشبخت به پایان رسید،

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات واترپلوی استان اصفهان با قهرمانی تیم آکادمی خوشبخت به پایان رسید، مسابقه فینال واترپلو استان اصفهان بین دو تیم آکادمی خوشبخت و پارک آبی شهرضا به میزبانی استخر انقلاب برگزار شد که دو تیم در وقت قانونی به نتیجه ۱۱ بر ۱۱ رسیدند و آکادمی خوشبخت در ضربات پنالتی حریفش را شکست داد و به قهرمانی رسید، تیم خام گیاه خواران نیز عنوان سومی را از آن خود کرد. این رقابت ها به دلیل تعطیلی لیگ برتر و حضور همه بازیکنان لیگ برتری که اصفهانی هستند برگزار شد.
مرتضی شریعت قائم مقام هیات شنای استان اصفهان و عضو کمیته واترپلوی فدراسیون پیرامون این رقابت‌ها اظهار داشت : این مسابقات با شرکت ۴تیم برگزار شد که بازیکنان تیم‌ها ترکیبی از جوانان و بزرگسالان بودند و به دلیل حضور بازیکنان سرشناس این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد .
وی تصریح کرد : اکثر بازیکنان در لیگ زیر ۱۷ سال و لیگ برتر بزرگسالان سابقه بازی دارند و شاهد رقابت‌های جذابی بودیم ، اگر استان اصفهان دارای لیگ و مسابقات بین استخری باشد بدون شک واترپلو پویایی را خواهیم داشت که تصمیم بر این داریم این رقابت‌ها را برگزار کنیم.
شریعت در پایان افزود : استان اصفهان نزدیک به ۶۰ سال است که رشته واترپلواش در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد چرا که این رشته در استان دارای پایه و اساس خاصی است.
نیما خوشبخت یکی از بازیکنان مطرح کشورمان که تیمش در این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را ازآن خود کرد گفت : این تیم متشکل از ۴ بازیکن محصول آکادمی خوشبخت و دیگر بازیکن قدیمی استان بود که خداروشکر به همت بچه‌ها توانستیم در اولین حضور قهرمان این رقابت‌ها شویم .
وی پیرامون سطح رقابت ها اظهار داشت : مسابقات در سطح بالایی برگزار شد به ویژه بازی فینال که همچون رقابت‌های لیگ برتر انجام گردید که جا دارد از هیات شنا و کمیته واترپلو استان اصفهان تشکر کنم..
خوشبخت تیم لیگ برتری خود را هفته آینده معرفی میکند و در این باره بیان داشت : با تیمهای نفت امیدیه ،نفت و گاز گچساران و سایپا وارد مذاکره شدم و برای جام باشگاههای آسیا نیز با تیم دانشگاه آزاد تهران صحبت‌هایی انجام دادم که باید گفت در سال گذشته برای تیم نفت وگاز گچساران بازی میکردم که از همه‌ی لحاظ راضی بودم چرا که سقف قرارداد را با این باشگاه داشتم و هفته آینده مشخص می‌شود که در فصل جدید برای کدام تیم به آب میزنم .
وی ادامه داد : استان اصفهان با بودن بازیکنانی همچون محسن جلیلی ، منصور پاکزاد ، اردلان اسکندری ، امیرسجادیان و …که در تیم‌های دیگر لیگ برتری پخش شده‌اند دارای پتانسیل بالایی است و حیف است که این بازیکنان برای اصفهان درکنار هم نباشند و امیدوارم که اسپانسری پیدا شود و دوباره اصفهان در لیگ برتر نماینده‌ای داشته باشد .
نیما خوشبخت در پایان پیرامون هدف آکادامی خوشبخت گفت : بنده مدیر این آکادامی هستم و هدف و پایه این آکادمی تیم داری میباشد و چشم انداز آکادمی این است که به بچه های مستعد ۴ شنا را آموزش دهد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.