قهرمان المپیک باز هم در لیگ جهانی باخت

فصل ۲۰۱۴لیگ جهانی واترپلو در قاره اروپا با تدوام پیروزی های مجارستان، ایتالیا، صربستان و مونتنگرو و شکست کرواسی همراه شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دور سوم رقابت های واترپلو لیگ جهانی در قاره اروپا با تداوم پیروزی تیم های پیشتاز سه گروه و شکست تیم کرواسی ادامه یافت.
در گروه A این بازی ها قهرمان لیگ جهانی صربستان با نتیجه ۱۲ بر ۸ روسیه را در کشور خود مغلوب ساخت.
جذابترین رقابت این مرحله بین کرواسی قهرمان المپیک ۲۰۱۲ و مجارستان قهرمان ۲۰۱۳ جهان در گروه B بود. این بازی حساس و نفس گیر که در شهر سیبنیک کرواسی برگزار می شد در وقت معمول با تساوی شش بر شش به پایان رسید. اما این تیم مجارستان میهمان بود که در ضربات پنالتی هشت بر هفت شکستی دیگر بر کرواسی بلندآوازه تحمیل کرد.
در گروه C این رقابت ها مونتنگرو نایب قهرمان جهان با انجام یک بازی حساب شده آلمان را با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ از پیش رو برداشت. در دیگر باز این گروه نیز دارنده مدال نقره المپیک، ایتالیا در یک بازی برتر با نتیجه ۱۲ بر ۵ اسلواکی را در هم کوبید.

دور چهارم، پنجم و نهایی این رقابت ها در تاریخ های ۱۱ فوریه، ۱۱ مارچ و آپریل ۲۰۱۴ برگزار خواهد شد.
مراحل ابتدایی قاره های امریکا و آسیا- اقیانوسیه در سال ۲۰۱۴ با عنوان “تورنومنت واترپلو بین المللی مردان فینا” که به تازگی توسط فدراسیون جهانی شنا نام گذاری شده است از تاریخ ۲۶ می لغایت اول ژوئن در شانگهای چین برگزار می شود.
هشت تیم راه یافته به مرحله نهایی در رقابت های پایانی تحت عنوان “سوپر فینال” از تاریخ ۲۵ الی ۳۱ تیر ۱۳۹۳ در شهر دوبی (امارات) با یکدیگر به رقابت می پردازند.

*نتایج دور دوم رقابت های های اروپایی در رقابت های لیگ ۲۰۱۴ فینا:
صربستان۱۲ – روسیه۸
کرواسی۷ – مجارستان۸
مونتنگرو۱۳ – آلمان۱۰
ایتالیا۱۲ – اسلواکی۵
*گروه بندی تیم ها در رقابت های اروپایی برای فصل ۲۰۱۴ لیگ جهانی واترپلوی فینا:
گروه A رومانی- روسیه- صربستان
گروه B: کرواسی- یونان- مجارستان
گروه C: آلمان- ایتالیا- مونتنگرو- اسلوواکی

* *جدول رده بندی تیم های اروپایی در رقابت های لیگ ۲۰۱۴ فینا:
گروه A: صربستان ۶امتیاز (۲برد)، روسیه ۳امتیاز (یک برد ، یک باخت)، رومانی بدون امتیاز (دو باخت)
گروه B:مجارستان ۵امتیاز (دو برد)، یونان ۲امتیاز (یک برد، یک باخت)، کرواسی ۲امتیاز (دو باخت)
گروه C: مونتنگرو ۹امتیاز (سه برد)، ایتالیا ۶امتیاز (دو برد، یک باخت)، آلمان ۳امتیاز (یک برد، دو باخت)، اسلواکی بدون امتیاز(سه باخت)

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب