قهرمان لیگ برتر واترپلو فردا مشخص می‌شود

بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو عصر جمعه (14 اسفند 1394) با برگزاری مسابقات رده‌بندی و فینال به پایان می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ لیگ برتر واترپلوی ایران در سال ۱۳۹۴ به روز پایانی رسید. استخر بین المللی ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی روز جمعه (۱۴ اسفند ۱۳۹۴) شاهد برگزاری مسابقات رده بندی و فینال بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو و مراسم اختتامیه خواهد بود.

مسابقات از ساعت ۱۴:۰۰ آغاز می شود. ابتدا و در دیدار رده بندی نیروی زمینی ارتش مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به آب می زند. تک دیداری که چهره تیم سوم لیگ امسال را مشخص می کند. فولاد مبارکه سپاهان دوره بیست و چهارم (۱۳۹۳) به عنوان نایب قهرمانی رسید و امسال هم به دنبال ایستادن روی سکو است. از طرف دیگر نیروی زمینی ارتش نخستین تجربه حضور خود در لیگ برتر این رشته را تجربه می کند. این تیم از همان روزهای ابتدایی خود را به عنوان یکی از مدعیان نشان داد اما نتوانست مقابل نفت امیدیه  به برتری برسند. این سومین رویارویی نزاجا و سپاهان است. دو دیدار ابتدایی این دو تیم به سود ارتشی ها تمام شد.

امیرحسین صفابخش و حامد دایی تقی داوران این مسابقه هستند و مجید نقاشلو مسئولیت نظارت بر این دیدار را عهده دار است.

به دلیل پخش زنده تلویزیونی، دیدار فینال از ساعت ۱۸:۰۰ آغاز می شود.  دانشگاه آزاد میزبان نفت امیدیه در دیدار برگشت فینال است. بازی رفت این دو تیم در امیدیه با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ به سود شاگردان شهیدی پور تمام شد. دانشگاه آزاد در آن دیدار در خانه حریف عملکرد خوبی داشتند و حاشیه امنیت یک گله ای برای دیدار برگشت ایجاد کرد. اما نفت امیدیه نشان داده در بازی های برگشت کاملا غیرقابل پیش بینی و با انگیزه است. امیدیه ای ها برای رسیدن به فینال با وجود شکست ۱۰-۸ از نزاجا در بازی رفت، در دیدار برگشت بی نظیر ظاهر شدند و ۱۰ بر ۴ حریف خود را از پیش رو برداشتند. البته دانشگاه آزاد هم در راه صعود به فینال مسیری مشابه داشت. آنها در بازی رفت ۱۲ بر ۹ از سپاهان شکست خوردند، اما در استخر ۹دی ۱۷ بر ۶ حریف را مقتدرانه شکست دادند  و راهی فینال شدند. دانشگاه آزاد  از امتیاز میزبانی، پیروزی دور رفت و ۱۱ گل زده در خانه حریف بهره می برد. نفت امیدیه هم با چهره های شناخته شده و باتجربه در ترکیب خود، دوست ندارد در یک قدمی قهرمانی جام را در دستان حریف ببیند.

نادر غفوری و مسعود رضوانی داوران باتجربه کشور، قضاوت این دیدار حساس را بر عهده دارند و محمدهادی بیک هم ناظر فینال بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو است.

 

برنامه بازی های رده بندی و فینال بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو:

جمعه (۱۴ اسفند ۱۳۹۴)- استخر بین المللی ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی

  • رده بندی: نیروی زمینی ارتش – فولاد مبارکه سپاهان (ساعت ۱۴:۰۰)
  • فینال: دانشگاه آزاد اسلامی – نفت امیدیه (ساعت ۱۸:۰۰ / دیدار رفت ۱۱ بر ۱۰ به سود دانشگاه)

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب