قویدل: آینده روشنی پیش روی واترپلو قرار دارد

ملی‌پوش تیم واترپلوی ایران آینده روشنی را برای واترپلوی ایران متصور است و اعتقاد دارد اگر حمایت و توجهات بیشتر شود قطعا این رشته به موفقیت های چشمگیری خواهد رسید.

پرتو جغتایی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، روزنامه کلید نوشت:

امین قویدل به حضور تیم ملی واترپلو در رقابت‌های جهانی توسعه واترپلو اشاره می‌کند: این مسابقات به زودی آغاز خواهد شد و من بسیار خوشحالم که در این مدت توانسته‌ایم تمرینات خوب و با نشاطی را برگزار کنیم و آماده حضور در این مسابقات شویم.

قویدل که لقب جوان ترین بازیکن تیم ملی را هم به دوش می‌کشد، حریفان ایران را ساده نمی‌داند اما به توانمندی تیمش امیدوار است: تیمی که از ایران در این مسابقات حاضر خواهد بود ترکیبی از جوانان و با تجربه‌هاست و همین موضوع بدون شک نقطه قوت تیم ما خواهد بود. هیچ حریفی برای ما از پیش بازنده یا برنده نیست.

وی به نحوه تمرینات هم اشاره می‌کند و گویا از کادر فنی تیم هم رضایت دارد: خوشبختانه سیروس طاهریان مربی بسیار بزرگی است و به واترپلوی روز دنیا آشناست. کمک های او هم جوان هستند و ارتباط خوبی با بازیکنان تیم دارند. همه چیز فراهم است و شک نکنید هدف همه اعضای تیم و مسوولان فدراسیون قهرمانی در این مسابقات است. امیدوارم در کنار موفقیت در این مسابقات در زمینه میزبانی هم بی نقص عمل کنیم و از این فرصت خوب استفاده کنیم.

قویدل که حضور در المپیک را بزرگترین آرزوی ورزشی‌‌اش می‌داند، در ادامه می‌گوید: تیم فعلی پتانسیل این را دارد که جواز حضور در المپیک را کسب کند. این موضوع اصلا کار ساده‌ای نیست و قطعا پیشرفت فنی و پله پله هر تیمی نیازمند گذر زمان است. با این حال به شدت معتقدم که آینده روشنی درانتظار این رشته است. شاید مسابقات فیناترافی نقطه عطف این آینده روشن باشد.

وی از نگرانی خود هم می‌گوید: تنها نگرانی فعلی من این است که بعد از این مسابقات تیم ملی رها شود و نگاه مسوولان باز از روی ما برداشته شود. باید در نظر بگیریم که تمرین و اردو مختص به زمان برگزاری مسابقات نیست و باید همیشگی و مداوم باشد. اگر تیم‌های بیشتری به واترپلو ورود کنند و با بازیکنان قرارداد امضا کنند تا مشکلات مالی هم حل شود عالی خواهد شد. امیدوارم روزهای خوب برای واترپلو در راه باشد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.