قویدل: ایتالیا بهترین لیگ واترپلو جهان را دارد

ملی پوش واترپلو ایران در حاشیه اردوهای تیم ملی قبل از بازی‌های آسیایی گفت: خداراشکر بازی‌های دوستانه خیلی خوبی را در ایتالیا پشت سر گذاشتیم زیرا این کشور بهترین لیگ جهان را دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امین قویدل بازیکن تیم ملی واترپلو ایران در جریان اردو خارجی این تیم اظهار کرد: حدود ۱۰ روز در ایتالیا داشتیم. از روز اول با ارتباطات خوب فدراسیون و مربی تیم ملی بازی های خوبی با تیم های باشگاه های ایتالیایی داشتیم. ایتالیا بهترین لیگ واترپلو جهان را دارد و بازی با تیم های باشگاهی این کشور کمک زیادی به ما می کند. خدارا شکر بازی های خوبی داشتیم و خیلی خوب کار کردیم.
وی افزود: خیلی خوب تمرین کردیم و عصر هر روز هم مسابقه دادیم. هدف اصلی ما برای رسیدن به بازی های آسیایی است و تلاش می کنیم بعد از مدت ها روی سکو برویم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.