قوی دل: فاصله زیادی تا قهرمانی نداریم

ملی پوش واترپلو ایران معتقد است تیم ملی تا قهرمانی مسابقات توسعه جهانی فاصله زیادی ندارد و برای رسیدن به آن تنها به همدلی و همت تیم نیاز است.

به گزارش روابط عمومی فدارسیون شنا،شیرجه و واترپلو، امین قوی دل درباره شرایط اردو و هدف گذاری تیم برای مسابقات توسعه جهانی، اظهار کرد: از همان روز اولی که وارد اردو شدیم، همه هدفمان قهرمانی بود. با مشکلات هم ساختیم و حتی بعضی از بازیکنان با وجود مصدومیتی که داشتند، دست از تمرین و تلاش نکشیدند. فکر می کنم تا الآن به آمادگی ۸۰ تا ۹۰ درصد رسیده ایم و فاصله زیادی با قهرمانی نداریم. از این به بعد تنها همت و همدلی بازیکنان باید باشد تا به این مقام دست پیدا کنیم.

ملی پوش واترپلو همچنین درباره همگروهی های ایران خاطرنشان کرد: به شخصه برای اولین بار است که در این مسابقات شرکت می کنم. البته با اندونزی که یکی از حریفانمان است در مسابقات جوانان بازی کرده ام و فکر نمی کنم در تهران کار سختی مقابلشان داشته باشیم. اما شنیده ام که اتریش تیم خوبی است.

وی در ادامه عنوان کرد: ما میزبانیم و فرقی نمی کند با چه تیمی بازی می کنیم. با توجه به اینکه به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم، باید تمام تیم ها را از پیش رو برداریم. با این حال اگر به این مقام دست پیدا نکنیم کسی کم کاری نکرده است. واقعا همه از جان و دل تمرین می کنند.

قوی دل در پایان با اشاره به حمایت مسئولان فدراسیون از واترپلوئیست ها، گفت: افزایش توجه و حمایت از واترپلو نسبت به اردوهای قبل کاملا محسوس است. مسئولان تا آنجا که در توانشان است زحمت می کشند و ما هم باید در همین حد از آن ها انتظار داشته باشیم. ضمن اینکه می خواهم از اصحاب رسانه تشکر ویژه داشته باشم چرا که هر لحظه در کنار ما هستند و برنامه های ما هم بازتاب فوق العاده ای در رسانه ها داشته است.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب