کسب عنوان دومی ملی پوشان شنا در رده بندی تیمی/بیداریان وعلیایی به عنوان بهترین رکودزنان مسابقات انتخاب شدند.

در پایان دومین دوره مسابقات شنای رده های سنی و جایزه بزرگ دبی ملی پوشان شنای ایران در رده بندی تیمی به عنوان دومی دست یافتند وهمچنین بیداریان وعلیایی به عنوان بهترین رکودزنان این مسابقات انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در پایان دومین دوره مسابقات شنای رده های سنی و جایزه بزرگ دبی که شب گذشته در ورزشگاه، حمدان بن محمد بن راشد این شهر به اتمام رسید، در رده بندی تیمی این مسابقات که به لحاظ امتیازی احتساب شد تیم کشورمان پس از باشگاه همیلتون به مقام دوم این مسابقات دست پیدا کرد و باشگاه العین نیز در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفت.
همچنین از سوی مسولان برگزاری این مسابقات محمد بیداریان در ماده ١۰۰متر آزاد رده سنی ١٨ سال و به بالا(عموم) با زمان۵١ثانیه و۴٧ صدم ثانیه و آرین علیایی در ماده١۵۰۰متر آزاد رده سنی ١۶-١٧ سال با زمان ١۶ دقیقه و ۴٣ثانیه و ١٧صدم ثانیه به عنوان بهترین رکود زنان این مسابقات که بیشترین امتیاز را در یک ماده کسب کرده اند انتخاب شدند.
شایان ذکر است ٢٢ کشور و تیم باشگاهی مختلف دنیا در مسابقات جایزه بزرگ دبی که زیر نظر مسئولان و ناظران فدراسیون بین المللی شنا (فینا) برگزار شد حضور داشتند.

image_printپرینت مطلب