کولاک دختران تهرانی در نخستین روز جام شنای زرین

روز نخست رقابت هاي شناي بانوان " جام زرين پايتخت" با درخشش دختران تهراني در استخر قهرماني آزادي پايان يافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، نخستین روز از رقابت های “جام زرین پایتخت” که روز گذشته در استخر قهرمانی آزادی آغاز شد با درخشش دختران تهرانی همراه بود.
مریم ترکستانی شناگر باشگاه ستارگان دلفین تهران در رده سنی ١٣-١۴ سال باثبت رکورد ۴دقیقه و ۵٣ ثانیه و ۴٠ صدم ثانیه در ماده ۴٠٠متر آزاد مدال طلا را از آن خود کرد.
روژین عظیمی دیگر شناگر تهرانی همراه با وانیا ملک زاهدی از باشگاه پیشتاز تهران عناوین دوم و سوم را در این ماده از آن خود کردند.
در ماده ١٠٠ متر قورباغه درسا تاجیک از باشگاه پیشتاز تهران با رکورد ١ دقیقه ٢۴ ثانیه و ١٠ صدم ثانیه توانست گردن آویز طلا را به دست بیاورد.
زهرا ملکی زندی هم تیمی تاجیک و پریا حسینی از باشگاه ستارگان دلفین تهران در همین ماده عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
مسابقات در ٢٠٠ متر پروانه نیز با قهرمانی مریم ترکستانی و ثبت رکورد ٢ دقیقه ٣٣ ثانیه و ٢٨ صدم ثانیه ادامه یافت و وانیا ملک زاهدی همراه با زهرا ملکی زندی به ترتیب روی سکوی دوم و سومی ایستادند.
در رده سنی ١١ تا ١٢ سال نیز این تیم های تهرانی بودند که توانستند در همان روز ابتدایی رقابت ها برای حریفان خود خط و نشان بکشند و راه خود را برای فتح جام زرین پایتخت هموار نمایند.
در ماده ١٠٠ متر پروانه مژده رمضانعلی با رکورد ١ دقیقه و ١٢ ثانیه و ٣۵ صدم ثانیه از باشگاه ستارگان دلفین تهران اول شد و خانم ها مریم شیخعلی زاده از پیشتاز تهران و مریم صبوری از بویین زهرا دوم و سوم شدند.
در ماده ٢٠٠متر آزاد نیز مژده رمضانعلی توانست با ثبت رکورد ٢ دقیقه و ٢۵ ثانیه و ١٧ صدم ثانیه دومین مدال طلا را از آن خود کند و دنیا امیر اسدی هم تیمی وی در ستارگان دلفین تهران دوم شد، مریم شیخ علیزاده نیز از پیشتاز تهران مدال برنز را گردن آویخت.
ماده ٢٠٠ متر مختلط انفرادی هم با درخشش شناگران تهرانی همراه بود و در این ماده ژینا گرجی با رکورد ٢ دقیقه ۴٠ ثانیه و ١٢ صدم ثانیه مقام نخست را از باشگاه ستارگان دلفین تهران تصاحب کرد تا مژده رمضانعلی هم تیمی وی که پیش از این ٢ مدال طلا را کسب کرده بود اینبار به مدال نقره بسنده کند.
غزل صبوری از بویین زهرا در این ماده سوم شد.
نتایج کامل شناگران به شرح زیر است:
رده سنی ١۴-١٣
۴٠٠ متر آزاد
١- مریم ترکستانی ستارگان دلفین تهران ۴:۵٣:۴٠
٢-روژین عظیمی ستارگان دلفین تهران۴:۵٨:۴١
٣-وانیا ملک زاهدی پیشتاز تهران ۴:۵٩:١٨
١٠٠ متر قورباغه
١- درسا تاجیک پیشتاز تهران١:٢۴:١٠
٢- زهرا ملکی زندی پیشتاز تهران١:٢۴:٣٧
٣- پریا حسینی ستارگان دلفین تهران ١:٢۴:۵٣
٢٠٠متر پروانه
١- مریم ترکستانی ستارگان دلفین تهران ٢:٣٣:۶٨
٢-وانیا ملک زاهدی پیشتاز تهران ٢:٣۶:٩١
٣-زهرا ملکی زندی پیشتاز تهران ٢:۴١:۶۶
رده سنی ١٢-١١ سال:
١٠٠متر پروانه:
١- مژده رمضانعلی ستارگان دلفین تهران ١:١٢:٣۵
٢- مریم شیخعلی زاده پیشتاز تهران ١:١٣:٣۵
٣-غزل صبوری بویین زهرا ١:١٣:٣٧
٢٠٠ متر آزاد:
١- مژده رمضانعلی ستارگان دلفین تهران ٢:٢۵:١٧
٢- دنیا امیر اسدی ستارگان دلفین تهران ٢:٢۶:٨١
٣- مریم شیخعلی زاده پیشتاز تهران ٢:٢٧:۶٩
٢٠٠ متر مختلط انفرادی
١- ژینا گرجی ستارگان دلفین تهران ٢:۴٠:١٢
٢- مژده رمضانعلی ستارگان دلفین تهران ٢:۴٢:٣٣
٣- غزل صبوری بویین زهرا ٢:۴۴:٣۵
انتهای پیام

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.