لطف‌پور: روز به روز بهتر می‌شویم

ملی پوش واترپلو ایران با اشاره به اردوی تدارکاتی در کشور ایتالیا، برنامه‌های تمرینی فشرده و سنگین کادر فنی را مقدمه‌ای برای پیشرفت تا بازی‌های آسیایی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امید لطف پور سنگربان تیم ملی واترپلو ایران در حاشیه اردوی تدارکاتی کشور ایتالیا اظهار کرد: دومین روز اردوی ایتالیا را پشت سر می‌گذاریم. تمرینات خیلی سنگین و برنامه‌های خوبی را سپری می‌کنیم. شرایط بازیکنان هر روز بهتر می‌شود. قطعا تا بازی‌های آسیایی همه بهتر و هماهنگ‌تر می‌شویم. شرایط اینجا خیلی خوب است. همه در سطح آمادگی ۶۰ درصد هستیم. همینطور پیش می‌رویم تا زمان بازی‌های آسیایی به بالاترین سطح برسیم.

وی درباره تساوی با لاتزیو گفت: امروز بازی خوبی با تیم لاتزیو داشتیم. مربیان پیش از این مسابقه با توجه به آنالیز بازی‌های قبلی ما نکات مهمی را گوشزد کرده بودند که تاثیر بالایی در ارائه بازی خوب از سوی ما داشت. ما روی نقاط ضعف تیم کار می‌کنیم تا آن‌ها را پوشش بدهیم و در هر بازی بهتر شویم. امیدوار هستم بتوانیم پیشرفت خوبی داشته باشیم و در بازی‌های آسیایی نمایش قابل قبولی از واترپلو ایران را ارائه دهیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب