لورز باز هم قهرمان شد

پس از پایان رقابت های ماراتن ١۰ کیلومتر ٢۰١٣ “توماس لورز” شناگر آلمانی در مجموع هشت مرحله به نشان طلا دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رقابت های شنای ماراتن ١۰ کیلومتر پس از برگزاری گام هشتم و پایانی مسابقات در هنگ کنگ به اتمام رسید. نفرات برتر در بخش های بانوان و آقایان در مجموع هشت مرحله و با احتساب امتیازات کسب شده اعلام شدند.

“توماس لورز” ورزشکار آلمانی که اختلاف قابل توجهی با سایر رقبا ایجاد کرده بود در آخرین مرحله مقام هفتم را به دست آورد و با کسب هفت امتیاز در این مرحله مجموع امتیازات خود را به ١۰۰ رساند تا قهرمان این دوره از رقابت ها شود.

لورز موفق به کسب دو پیروزی در رقابت های امسال شد. او دوبار در چین و کانادا به عنوان نفر اول به خط پایان رسید و با کسب دو عنوان نقره ی دیگر اختلاف چشم گیری با سایرین ایجاد کرد. این ورزشکار آلمانی که می توان به جرات او را یک از بهترین شناگران آب های آزاد تاریخ حساب کرد تا کنون در سال های ٢۰۰٩ و ٢۰١١ نیز همین عنوان را از آن خود کرده است.

پس از او “رومن برائود” فرانسوی و “الن دوکارمو” برزیلی عناوین دوم و سوم را کسب کردند. این اولین باری بود که “برائود” در این سطح از رقابت ها روی سکو قرار می گرفت در حالی که “دوکارمو” در سال ٢۰۰٩ عنوان دوم و در سال های ٢۰١۰ و ٢۰١٢ عنوان سوم را از آن خود کرده بود.

*نفرات برتر شنای ماراتن ١۰ کیلومتر ٢۰١٣:

١. توماس لورز ١۰۰ امتیاز

٢. رومن برائود ٨۶ امتیاز

٣. الن دوکارمو ٧٨ امتیاز

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب