“لورز” پیشتاز شنای ماراتن جهان

شناگر برتر رده بندی کلی کاپ ماراتن ١۰ کیلومتر شنا “توماس لورز” در مرحله ی ماقبل پایانی این رقابت ها در سال ٢۰١٣ نیز عنوان نخست را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ایستگاه هفتم از رقابت های هشت مرحله ی شنای ماراتن ١۰ کیلومتر فینا در روز یکشنبه هفتم مهر برگزار شد. در این مرحله که در شانتوی چین برگزار شد تمامی ۶١ شناگر مرد و زن حضور داشتند.
رقابت نفرات برتر در این مرحله بسیار چشم نواز بود و ورزشکاران به فاصله ی کمی از یکدیگر از خط پایان گذشتند به گونه ای که میزان اختلاف نفر اول با نفر هشتم بیش از چهار ثانیه نبود. “توماس لورز” آلمانی که با اختلافی جالب توجه در صدر رده بندی کلی قرار دارد با اختلافی نزدیک به یک ثانیه نسبت به نفر دوم از خط پایان گذشت و عنوان نخست را از آن خود کرد.
“لورز” با ثبت زمان ١ ساعت و ۴۶ دقیقه و ۵۶ ثانیه و ۵۴ صدم ثانیه زودتر از “آلان دوکارمو” برزیلی از خط پایان گذشت. “دوکارمو” توانست زمان ١ ساعت و ۴۶ دقیقه و ۵٧ ثانیه و ٣۰صدم ثانیه را به نام خود ثبت کند و عنوان دوم این مرحله از رقابت ها را به کارنامه ی خود اضافه کند. نفر سوم در شانتوی چین و نفر دوم رده بندی کلی این رقابت ها “رومن برائود” بود. وی توانست با اختلافی تقریبا یک ثانیه ای با نفر دوم زمان ١ساعت و ۴۶دقیقه و ۵٨ثانیه و ٣ صدم ثانیه را به نام خود ثبت کند.
آخرین دور از رقابت های شنای ماراتن ٢۰١٣ فینا، در تاریخ پنجم اکتبر (١٣مهر) در هنگ کنگ پیگیری خواهد شد.

*نفرات برتر گام هفتم از رقابت های شنای ماراتن ١۰ کیلومتر ٢۰١٣ (شناتو- چین):
١. “توماس لورز” از آلمان ١.۴۶.۵۶.۵۴
٢. “آلان دوکارمو” از برزیل ١.۴۶.۵٧.٣۰
٣. “رومن برائود” از فرانسه ١.۴۶.۵٨.۰٣

*نفرات برتر رده بندی کلی رقابت های شنای ماراتن ١۰ کیلومتر ٢۰١٣ (شش مرحله):
١. “توماس لورز” از آلمان ٧٢
٢. “رومن برائود” از فرانسه ۵٢
٣. “آلان دوکارمو” از برزیل ۴٨

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.