لیالی قدر را قدر بدانیم

فدراسیون شنا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان در ماه مبارک رمضان بالاخص لیالی پرفیض قدر، التماس دعا دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ یکی از برکات ماه رمضان وجود لیله القدر در شب های آن است. خداوند در قرآن مجید از آن به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «سوره قدر» نازل فرموده است. در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد.

اهتمام عمومی مومنان برای شب زنده داری و احیای این شب و به جا آوردن اعمال مخصوصی که برای آن بیان شده است بیانگر نقش و کارکردهای متنوع و بسیار آن در زندگی بشر است. از این رو هر کسی می کوشد تا با به جاآوری اعمال شب قدر و احیای آن به آثار آن دست یابد.

اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ‌مرد تاریخ حضرت علی (ع) زیر باران رحمت “لیله القدر” می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که می‌گویند از هزار ماه برتر است دست‌یابیم گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست.

فدراسیون شنا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان در ماه مبارک رمضان بالاخص لیالی پرفیض قدر، توفیق درک فیوضات بیکران این شب ها را از خداوند تبارک و تعالی برای همگان مسئلت می دارد.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب