لیست اسامی مستعدین شنا المپیاد استعداد های برتر مرحله اول + دوم

کمیته استعدادیابی فدراسیون شنا لیست اسامی اضافه شده شناگران نوجوان مستعد در مسابقات جام فجر چهلم به آمار المپیاد استعداد های برتر شنای ایران را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با توجه به موافقت دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در خصوص افزایش تعداد نفرات مستعدین شنا به آمار المپیاد استعداد های برتر شنای ایران لیست اسامی اضافه شده شناگران نوجوان مستعد توسط کمیته استعدادیابی فدراسیون اعلام شد.

طبق برنامه ریزی بعمل آمده توسط فدراسیون، مسابقات شنا پسران رده سنی ۱۲-۱۱ و ۱۴-۱۳ سال با حضور ۵۰۰ نفر شرکت کننده در قالب ۵۰ تیم از ۲۲ استان تاریخ ۱۶ الی ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان جام فجر چهلم برگزار شد.

در این مسابقات با توجه به گذشت ۷۰ روز از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر شنای کشور در مشهد مقدس، شناگران بدلیل اهمیت مسابقه و به امید انتخاب به عنوان مستعد المپیاد شرایط رقابتی خاصی را خلق کردند و موفق به جابجایی ۶ رکورد رده های سنی شدند.

از همین رو با هماهنگی و مذاکرات قبلی با دفتر استعداد یابی وزارت ورزش و نظارت این کمیته و حضور فعال مربیان استعدادیاب فدراسیون شنا تعداد ۴۶ شناگر نوجوان مستعد شناسایی و به لیست مستعدین شناسایی شده در المپیاد استعدادهای برتر فدراسیون شنا اضافه شدند.

لازم به ذکر است این نفرات به همراه مستعدین شناسایی شده در مرحله نخست المپیاد استعدادهای برتر، جهت حضور در اردوی چند روزه (در ابتدای سال ۱۳۹۸) دعوت خواهد شد.

برای دریافت لیست اسامی مستعدین شناسایی شده در  مرحله دوم المپیاد استعدادهای برتر شنای ایران (مسابقات جام فجر چهلم)   کلیک کنید.

برای دریافت لیست اسامی مستعدین شناسایی شده در   مرحله اول المپیاد استعدادهای برتر شنای ایران کلیک کنید.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب