لیگ برتر واترپلو اواخر آبان آغاز می شود

رئیس سازمان لیگ واترپلو از آغاز رقابت های لیگ امسال با حضور شش تیم از ۲۹ آبان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمد هادی بیک در مورد تاریخ برگزاری رقابتهای لیگ برتر واترپلو گفت: ۱۸ آبان ماه قرعه کشی نهایی را انجام می دهیم و اگر همه چیز طبق برنامه ریزی کمیته فنی پیش برود ۲۹ آبان ماه رقابت های لیگ برتر واترپلو با حضور تیم های نفت و گاز امیدیه، نفت و گاز گچساران، دانشگاه آزاد، چوکا (گیلان)، شهید شهبازی زنجان و یک تیم از استان اصفهان آغاز می شود .
بیک در مورد برگزاری رقابت های لیگ فصل ۱۳۹۲ گفت: لیگ واترپلوی امسال را با حضور شش تیم برگزار می کنیم و این در حالی است که فولاد ماهان و هم چنین تیم نیک بسپار یزد از شرکت در لیگ انصراف داده اند اما خوشبختانه تیم دانشگاه آزاد پس از سه سال وقفه در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.
بیک در مورد انصراف فولاد ماهان سپاهان از رقابت های لیگ افزود: تیم فولاد ماهان به دلیل مشکلاتی که در خود باشگاه به وجود آمده است از شرکت در لیگ برتر واترپلو انصراف داده است. البته هیات شنای اصفهان قصد دارد که یک تیم به لیگ برتر واترپلو معرفی کند .حمید شب انگیز رئیس هیات شنا اصفهان از پیشکسوتان واترپلو و مربیان خوب این رشته است و امیدوارم که تیم خوبی راهی این رقابت ها کند.
رئیس سازمان لیگ ادامه داد: متاسفانه در سال های گذشته لیگ واترپلو با افت زیادی روبرو شده است هنگامی که من لیگ واترپلو را تحویل دادم ۱۷ تیم در آن حضور داشتند اما حالا تنها شش تیم در این رقابت ها شرکت می کنند. باید از لیگ واترپلو حمایت شود تنها نمی توانیم حرف بزنیم که از رشته های پایه و مادر حمایت شود بلکه باید در عمل حمایتمان را نشان دهیم.
وی یادآور شد: فدراسیون شنا طی چند سال گذشته با عدم ثبات مدیریتی روبرو بوده و همین امر یکی از دلایل از بین رفتن انگیزه برای تیم داری در لیگ بوده است خوشبختانه رضوانی تمام مسائل مربوط به لیگ و واترپلو را می داند و طبق صحبت هایی که داشتیم می خواهد به اوضاع واترپلو سروسامان بدهد و مطمئن هستم که فدراسیون می تواند با مدیرت او به دوران مطلوبی برسد.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.