لیگ برتر واترپلو در انتظار مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا

علی محب گفت: قصد برگزاری لیگ واترپلو را داریم اما منتظر اخذ مجوزها هستیم و اگر مجوز بدهند ظرف یکی دوماه آینده لیگ را استارت می‌زنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ همزمان با فصل پاییز رایزنی هایی جهت اخذ مجوز برگزاری مسابقات لیگ های شنا، شیرجه و واترپلو از سوی فدراسیون انجام شد تا ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوزهای لازم را صادر کند.

در همین راستا رییس کمیته فنی واترپلو در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قصد برگزاری مسابقات را داریم ولی منتظر مجوز هستیم. از باشگاه‌ها هم خواستیم تا آمادگی  خود را اعلام کنند. فعلا ۴ تیم اعلام آمادگی کردند و دو تیم دیگر هم می‌دانیم که شرایط حضور دارند. از طرفی وضعیت استخرها هم مشخص نیست و باز نشده اند. اگر مجوز بدهند ما هم سریعا لیگ‌ها را شروع خواهیم کرد.

محب در ادامه در خصوص زمان آغاز لیگ واترپلو گفت: با این شرایط هیچ چیز مشخص نیست. در حال حاضر شرایط بدتر هم شده است. چند وقت پیش نامه‌ای آمده بود که استخرهای سرپوشیده را با بازرسی وزارت بهداشت بازگشایی کنند اما متاسفانه با بدتر شدن شرایط به سبب کرونا فکر کنم آن هم عقب افتاد. اکنون هم که حرف از تعطیلی دو سه هفته‌ای تهران زده می‌شود. هیچ چیز مشخص نیست. ما لیگ را برگزار خواهیم کرد به شرط اینکه مجوز بدهند و شرایط کمی بهتر شود. ان شاءالله ظرف یکی دو ماه آینده لیگ استارت خواهد خورد.

وی در خصوص تعداد تیم‌هایی که برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده‌اند گفت: تیم‌های سایپا و پرسپولیس قطعا حضور پیدا خواهند کرد. البته پرسپولیس هنوز مشکلات مالی گذشته را برطرف نکرده و پول ورزشکاران را پرداخت نکرده است. وضعیت مدیرعاملش هم مشخص نیست باید بدهی سال قبل را ابتدا پرداخت کنند. سایپا هم شفاها اعلام آمادگی کرده است. همانطور که گفتم ۴ تیم دیگر هم اعلام آمادگی کرده‌اند، اما همه چیز به وضعیت استخرها بستگی دارد.

محب در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر وضعیت مشخص شود. در این شرایط به واترپلو آسیب‌های جبران ناپذیری وارد شده که باید زودتر شرایط بهتر شود.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب