مائده طهماسبی: امیدوارم با اردوهای مستمر و تلاش فدراسیون تیم ملی قوی بسازیم

دختر شناگر ایرانی معتقد است که با اردوهای مستمر و تلاش فدراسیون و کادر فنی تیم ملی قوی برای رقابت‌های پیش رو آماده می‌شود.

سارا عبدالجوادی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و اترپلو؛ مائده طهماسبی عضو تیم ملی شنای بانوان ۱۴ سال است که در این رشته حرفه‌ای تمرین می‌کند و چندین رکورد ملی را در کارنامه خود دارد.
طهماسبی در جریان اولین اردوی تیم ملی شنای زنان ایران در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فدراسیون شنا اظهار کرد: برگزاری این اردوها شوک بزرگی برای ورزش زنان ایران است. این تجربه بزرگی برای ما شناگران خواهد بود. با برگزاری این اردوهای مستمر، تلاش فدراسیون و کادر فنی امیدوارم بتوانیم تیم بسیار خوبی را آماده کنیم و در رقابت‌های پیش رو نتیجه بسیار خوبی را کسب کنیم.
او به شرایط ملی‌پوشان در سال های گذشته اشاره کرد و گفت:  خدارا شکر استارت کار زنان چند ماهی است خورده شده و ما در رقابت‌های مسافت کوتاه که در اسفند ماه در همین جزیره کیش برگزار شد حضور یافتیم. دختران شنای ایران دوباره پرامید به دنیای رقابت‌ها پا می‌گذارند.
او برگزاری رقابت‌هایی تحت عنوان کشورهای اسلامی به میزبانی ایران را تجربه بزرگی دانست و افزود: بعد از ۱۲ سال مسابقات بین المللی ما آغاز خواهد شد. ما دختران بعد از مدت‌ها قرار است در میان زنان کشورهای مسلمان دیگر رقابت کنیم و این رویداد بزرگی برای ماست. این رقابت‌ها سبب می‌شود ملی پوشان خود را محک بزنند و ببینند در کجای کار قرار دارند.
او امیدوار است که فدراسیون به ورزشکاران توجه بیشتری داشته باشد، در این باره توضیح داد: از فدراسیون می‌خواهم به ورزشکاران زن توجه بیشتری داشته باشد و با برگزاری منظم و متداوم رقابت‌ها و اردوها سبب رشد هرچه بیشتر این رشته در میان ما دختران شود.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب