مالارا با تحسین تیم ملی ایران: جوانان ایرانی مستعد موفقیت در واترپلو هستند

سرمربی تیم ملی واترپلوی چین که قبلا نیز هدایت تیم ایران را برعهده داشت با تحسین عملکرد ملی پوشان ایران گفت: جوانان ايراني در واترپلو مستعد موفقیت و یادگیری هستند و می توانند در اين رشته در قاره آسیا موفق باشند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پائولو مالارا سرمربی تیم چین با ارزیابی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اظهار کرد: سطح بازی های این دوره خیلی خوب و برگزاری آن ایده آل بود. چند تیم خوب در این مسابقات شرکت کرده بودند و بازی های راحتی نداشتیم.

سرمربی سابق تیم ملی واترپلو ایران افزود: تیم ایران یکی از بهترین تیم های حاضر در این مسابقات بود. بازیکنان ایران خیلی خوب بازی کردند و موفق شدند چین را شکست دهند. البته معتقدم این تیم ضعف هایی هم دارد که باید برطرف شود. بر گزاری اردوهای داخلی و خارجی و بازی های دوستانه و شرکت در تورنومنت ها می تواند این نسل از واترپلوی ایران را به موفقیت های زیادی برساند.

وی در پایان افزود: بر اساس تجربه ای که از حضور خود در ایران به عنوان سر مربی داشته دارم، خوب می دانم که جوانان ایرانی در واترپلو مستعد موفقیت و یادگیری هستند و می توانند در این رشته در قاره آسیا موفق باشند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب