مجمع عمومی سالیانه هیئت شنای استان تهران برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه هیئت شنا استان تهران چهارشنبه هفتم اسفند در محل آمفی تاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به نقل از روابط عمومی هیات شنا تهران؛ جلسه مجمع سالیانه هیئت شنا استان تهران با حضور آقایان رضوانی ، نژاد فلاح، حبیبی، آقا بیک، ملاجعفری و دانشمند و اعضاء اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و همچنین نمایندگان توابع تشکیل شد.
در این جلسه گزارش عملکرد سال ۹۲ و همچنین چشم اندازی از سال ۹۳ توسط رضا حیبیبی رئیس هیئت شنا تهران داده شد. در این چشم انداز گسترش فعالیت های آموزشی ، افزایش مسابقات و همینطور تقویت و حمایت از قهرمانان و استعداد های شنای پایتخت وجود دارد.
محسن رضوانی ضمن تشکر از زحمات ریاست و اعضاء هیئت شنا تهران و توابع، ورزش شنا را به عنوان یک رشته مدال آور و پایه و همچنین برنامه مدار در ورزش ایران خواند و تاکید کرد:ورزش شنا نیازمند مدیریت راهبردی است و اظهار امیدواری کرد با حضور مدیرانی مثل حبیبی، شنای کشور و به خصوص پایتخت موفق خواهد بود.در ادامه جلسه نظرات نمایندگان توابه تهران بیان شد و تصمیماتی در خصوص بهبود و ارتقا سطح هیئت های توابع اتخاذ گردید.
آقای فیروز زارع مسئول هیات شنای شهر قدس ، خواستار نگاه ویژه به ورزش شنا و اختصاص امکانات بیشتر به شناگران شد و با تاکید بر تثبیت جایگاه توابع خواست، شناگران تهران و توابع بتوانند به طور جداگانه در مسابقات قهرمانی و کاپ استخر ها شرکت کنند.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب