مجمع عمومی فدراسیون با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد

مجمع عمومی فدراسیون شنا امروز(یکشنبه) با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن فارسی اکادمی ملی المپیک برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون امروز(یکشنبه) ۱۲ مرداد با حضور ۱۷ نفر از اعضا در محل آکادمی ملی المپیک در حالی برگزار شد که نماینده هیات های استانی از طریق ویدیو کنفرانس از محل استان خود در این جلسه حاضر شده بودند.

در این جلسه علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت، باقرزاده نماینده کمیته ملی المپیک، خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک، احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت، مستجاب الدوله مسئول امور مجامع به همراه محسن رضوانی رئیس، فرید الدین فتاحیان دبیر و محسن علی آبادی و شهرناز ورنوس نواب رئیس فدراسیون حضور داشتند.

در ابتدا محسن رضوانی ریاست فدراسیون ضمن خیر مقدم به حاضران گزارشی از عملکرد این فدراسیون طی یکسال گذشته ارائه داد.

او با اشاره به اعزام های بین المللی و برنامه های برون مرزی از هدف گذاری فدراسیون برای کسب سهمیه المپیک سخن گفت. اردوی های تیم ملی و شرایط فنی آنان را طی برنامه های میان مدت و بلند مدت تا بازی های آسیایی ۲۰۲۲ برشمرد. همچنین یادآور شد که دو کلینیک بین المللی در تهران برگزار و گام های بلندی در جهت توسعه سخت افزاری و تجهیز استخرهای تحت پوشش فدراسیون برداشته شده اما باید با حمایت ارگان های بالادستی مشکلات اماکن ورزشی فدراسیون به طور کامل برطرف شود.

وی با اشاره به ایجاد سامانه ثبت اطلاعات ورزشکاران و مربیان از هدف گذاری فدراسیون برای توسعه خدمات آنلاین و آنالیز وضعیت فنی خانواده این ورزش خبر داد و آمار اطلاعات ثبت شده توسط استان های مختلف در طول یکسال گذشته را حدود ۱۷ هزار نفر برشمرد که در صورت تداوم فعالیت در این حوزه می تواند دستاوردهای بسیاری را به ارمغان بیاورد.

برنامه مجمع طبق پروتکل با ارائه گزارش حسابرس مستقل ادامه یافت که ارائه بیلان فدراسیون و گزارش حسابرس مستقل با اکثریت قاطع آرا مورد تائید قرار گرفت.

در ادامه بازرس فدراسیون با یادآوری جایگاه مرحوم منصور گروسی بر لزوم برگزاری مراسم یادبود او به عنوان پدر خانواه واترپلو پس از پایان ایپدمی کرونا تاکید کرد. همچنین حضور افراد متخصص در بدنه هیات های استانی بویژه در بخش فنی را دارای اهمیت بالایی برشمرد و خواستار توجه ویژه وزارت به ورزشکاران و ملی پوشان با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی شد.

همچنین تصویب آیین نامه های فدراسیون، تصویب مصوبات هیات رئیسه و تصویب بندهای ۴ تا ۹ دستور جلسه با اکثریت آرا مورد موافقت قرار گرفت.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب