محسن رضوانی با شهردار اصفهان دیدار کرد

رئیس فدراسیون شنا با شهردار اصفهان و مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رئیس و دست‌اندرکاران فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با شهردار اصفهان و مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
در این دیدار محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این فدراسیون ، اظهار امیدواری کرد که با همکاری افرادی همچون خلیلیان و سقائیان نژاد، این رشته در استان و ایران بتواند دور جدیدی از فعالیت‌های خود را در همه ابعاد آغاز کند و شاهد رشد و شکوفایی بیشتری در این رشته باشیم.
سقائیان‌نژاد شهردار اصفهان، با خوش‌آمد به محسن رضوانی و ابراز خشنودی از انتخاب خلیلیان به عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان برای توسعه شنای استان و همکاری شهرداری در این رابطه اعلام آمادگی کرد.
سقائیان‌نژاد سپاهان را نگین طلایی اصفهان و ایران نامید که همیشه باعث مباهات و فخر اصفهان و همه هواداران است و به عنوان یک باشگاه بزرگ و حرفه‌ای نیز مورد احترام و تکریم همه قرار دارد.
وی خطاب به خلیلیان اعلام کرد که شهرداری اصفهان آماده هر گونه همیاری و همکاری برای موفقیت‌های بیشتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است و همه جا در کنار این باشگاه محبوب قرار دارد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب