محسن رضوانی: تلاش می‌کنیم تا موفقیت های واترپلو ادامه داشته باشد

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اظهار خشنودی از موفقیت تیم ملی واترپلوی جوانان در کسب سهمیه جهانی گفت: به سهم خودم به جوانان ایران تبریک می گویم و معتقدم از این پس هم باید همه تلاش خود را به کار ببندیم که موفقیت های واترپلو در عرصه بین المللی ادامه داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی با اظهار خشنودی از موفقیت تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در کسب سهمیه مساببقات جهانی گفت: اصلا دنبال بزرگ نمایی نیستم اما خوشحالم که اعزام تیم ملی شنای جوانان به بازی های نانجینگ و شرکت تیم واترپلوی جوانان به قهرمانی آسیا نتایج موفقیت آمیزی داشت. حتی در شیرجه هم تنها نمانیده ایران در بازی های نانجینگ عملکرد بسیار خوبی داشت. خوشحالم که زحماتی که مجموعه فدراسیون در ماه های گذشته کشیدند ثمر داد و شاهد روند رو به رشد رشته های شنا، شیرجه و واترپلو هستیم.
وی افزود: قطعا ورزشکاران تلاش زیادی کردند و از جان و دل مایه گذاشتند باید از همه آن ها قدردانی کنم. همدلی و یکدستی مجموعه تیم‌های جوانان و بزرگسالان واقعا ستودنی بود که زمینه موفقیت تیم واترپلوی جوانان را در مسابقات قهرمانی آسیا پدید آورد.
سرپرست فدراسیون با اشاره به مدیریت خوب خسرو امینی در کمیته مسابقات واترپلوی آسیا خاطرنشان کرد: مدیریت خوب خسرو امینی اجازه نداد هیچ حقی از تیم ایران ضایع شود و واترپلوئیست ها با انگیزه بالا موفق شدند بازی های خوبی را به نمایش بگذارند. پیروزی برابر تیم هایی چون قزاقستان و چین که هر دو از قدرت های برتر آسیا هستند به راحتی بدست نمی آید و خوشحالم که تیم ملی جوانان موفق شد توانایی‌های خود را در عرصه بین المللی ثابت کند.
وی با اشاره به همدلی بازیکنان تیم ملی بزرگسال و جوانان گفت: شنیدم که همه بازیکنان تیم بزرگسال و کادر فنی آن ها برای تشویق جوانان به استخر محل برگزاری مسابقه رفته بودند و در تمام طول بازی جوانان ایران را تشویق می کردند. باور کنید حضور بزرگتر های واترپلو و به ویژه مالارا تاثیر بسیار مثبتی در روحیه تیم جوانان گذاشت.
رضوانی از کادر فنی ایرانی تیم ملی واترپلوی جوانان نیز قدردانی کرد و گفت: از زحماتی که کادر فنی و وحید رضایی سرمربی این تیم کشیدند باید تشکر کنم که شبانه روز برای این بازیکنان وقت گذاشت و زمینه موفقیت آن ها را فرآهم آورد. همچنین از مدیر استخر قهرمانی آزادی تشکر ویژه می کنم که برای هماهنگی اردوها و مسائل مربوط به تغذیه کمک بسیار خوبی انجام داد. همچنین باید به نقش روابط عمومی فدراسیون اشاره کنم که با انعکاس خوب اخبار جوانان به آن ها روحیه داد. همه این عوامل دست به دست هم دادند تا امروز این تیم موفق شود. به سهم خودم به این تیم تبریک می گویم و همه تلاش خود را به کار می بندیم که موفقیت های واترپلو در عرصه بین المللی ادامه داشته باشد.
براساس این گزارش سرپرست فدراسیون به هر یک از اعضای تیم ملی واترپلوی جوانان پس از پیروزی بر چین یکصد دلار پاداش داد.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب