محسن رضوانی: خدا ما را دوست دارد

رئیس فدراسیون شنا با اشاره به برنامه های تیم ملی واترپلو گفت: اتفاق های خوبی می افتد و خدا ما را دوست دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛اردوی تیم ملی کویت درتهران و البته اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی واترپلو به کجا رسید بهانه هایی بودند برای تماس با محسن رضوانی ریس فدراسیون شنا.رضوانی اولی را تایید و درباره دومی گفت: اتفاق های خوبی دارد می افتد.

از رضوانی درباره سرمربی تیم ملی واترپلو پرسیدیم که او این واکنش را نشان داد: روز ۱۷ بهمن مربی آلمانی ما به تهران خواهد آمد.خدا ما را خیلی دوست داشت که توانستیم یک کاری برای ورزش انجام بدهیم.آقای لوتوس مولر از مربیان معروف و پایه ساز در واترپلو هستند.البته آقای سرگی هم از دیگر گزینه های ما است اما اگر مشکلی پیش نیاید کار آمدن آقای مولر به ایران تمام است.اتفاق خوب دیگری که برای آمدن ایشان احتمال دارد بیفتد این است که قرار شده اسپانسری هزینه ماهی ۶ هزار یورو ایشان را تقبل کند. شرکتی آلمانی که پس از رایزنی های مختلف احتمالا این کار را انجام خواهد داد.

او در پایان درباره اجلاس در لوزان سوئیس هم گفت:جلسه خوبی بود. قرار است فینا اردویی را برای بچه های ۱۴ و ۱۵ ساله ترتیب بدهد.این بچه ها با خرج خود فینا به قطر می روند تا این اردو را برگزار کنند.همچنین قرار شده تا فینا ترتیب اردوهایی را برای شناگران کشورهای مختلف در کشورهایی که امکانات خوبی دارند و جزو بهترین های جهان هستند را ترتیب بدهد.ما هم با توجه به ضوابط و آماده ساختن بچه های خودمان از لحاظ فکری و روحی در این اردوها شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب