محسن رضوانی: شنا در مسیر رو به رشدی حرکت خواهد کرد

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: با توجه به برنامه‌هایی که در نظر داریم به طور حتم شنا در در مسیر رو به رشدی حرکت خواهد کرد.

آنا سلیمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در دو روز کلینیک پیشرفته شنا را برای مربیان برگزار کردیم. این کلینیک با حضور کوتروویچ برگزارشد. او یکی از معروف‌ترین مربیان شنا در دنیاست. کوتروویچ مربی بدنساز تیم ملی فوتبال کرواسی در جام جهانی و تیم ملی واترپلو و شنای این کشور نیز بوده است.

وی افزود: دبیر فدراسیون شنای کرواسی نیز در ایران حضور داشت و جلساتی را با او برگزار کردیم. به دنبال این هستیم که تفاهم نامه‌ای را با فدراسیون شنای کرواسی منعقد و از دانش فنی این کشور برای توسعه شنا در ایران استفاده کنیم. ساختار شنای ایران با توجه به این برنامه‌ریزی‌ها در مسیر رشد قرار خواهد گرفت.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تصریح کرد: در رایزنی‌هایی که با فدراسیون شنای کرواسی داشتیم یکی از مربیان با دانش این کشور قرار است به عنوان مشاور هدایت سه شناگر کشورمان را برعهده می‌گیرد و این شناگران را برای کسب سهمیه المپیک آماده خواهد کرد. او همچنین مربی مستقیم شناگران جوان هم خواهد بود. برای برگزاری اردوهای برون مرزی نیز مذاکراتی را با کروات‌ها داشتیم. تمام برنامه‌های ما این است که تا سال ۲۰۲۲بتوانیم شنا را به سطح ایده‌آل و مطلوب برسانیم.

رضوانی عنوان کرد: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نگاه حمایتی به شنا دارند. امیدوارم این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد تا شنا نیز در مسیر رو به رشد حرکت کند.

وی یادآور شد: سمینار داوری و نظارت درمسابقات واترپلو با حضور «میخاییل چیریچ» برادر« الکساندر چیریچ» سرمربی تیم ملی واترپلوی کشورمان ۲۴ بهمن ماه برگزار خواهد شد. چیریچ یکی از بهترین و معتبرترین داوران دنیاست  که به  ایران خواهد آمد. در این سمینار کلاس باز آموزی برای داوران واترپلو برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.