محسن رضوانی موفقیت تیم ملی شنا جوانان را تبریک گفت

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو موفقیت شناگران جوان ایران را در مسابقات بین المللی دبی تبریک گفت و تاکید کرد: این پیروزی ها مسئولیت ما را سنگین تر از گذشته می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی با اظهار خشنودی از موفقیت شناگران جوان ایران در مسابقات بین المللی دبی اظهار کرد: همانطور که پیش از این نیز بارها گفته ام، موفقیت در شنا نیازمند یک پروسه بلندمدت و کار و تلاش مستمر است. خوشبختانه در کشور عزیزمان استعدادهای بسیار درخشانی وجود دارند که می توانند حتی زودتر از زمان بندی ترسیم شده به موفقیت برسند و برای این آب و خاک افتخارآفرینی کنند. موفقیت های تیم ملی شنا جوانان و کسب چندین سهمیه المپیک نانجینگ نشان می دهد که ورزش شنا در ایران پتانسیل بالایی دارد و با حمایت از آن می توان شاهد پیروزی های جوانان ایران در رویدادهای بین المللی بود.
وی افزود: باید از همه دوستانی که زمینه این موفقیت ها را فرآهم کردند تشکر کنم. کادر فنی خوب و مجرب تیم ملی، مربیان پایه و شهرستانی که بیشترین نقش را در معرفی استعدادها ایفا می کنند، همچنین دوستان کمیته فنی شنا و هیات های استانی و … در این موفقیت ها شریک هستند و برخود می دانم که قدردان زحمات این عزیزان باشم.
رئیس فدراسیون شنا همچنین با اشاره به درخشش شناگران جوان ایران خاطرنشان کرد: ورزشکاران ایران برای نخستین بار در تاریخ چندین سهمیه المپیک جوانان نانجینگ را بدست آوردند. این پیروزی ثمره مدت ها تلاش آن ها بود و به این واسطه از آن ها تشکر می کنم. حالا وظیفه ما سنگین تر از گذشته شده و باید بیش از پیش تلاش کنیم تا پیروزی ها و افتخار آفرینی های تیم های شنا همچنان ادامه داشته باشد.
رضوانی در پایان بار دیگر با تحسین شناگران ایران گفت: آریا نسیمی شاد، محسن مهمان نواز، نیما عبداللهی، شایان عظیمی و رهام پیروانی همه از سرمایه های این آب و خاک هستند. ای کاش رهام پیروانی هم مثل سایر شناگران ایران در مسیر قانونی تیم ملی حرکت می کرد. وظیفه ما حمایت و مدیریت برنامه همه شناگران مستعد و باانگیزه است. بار دیگر موفقیت این عزیزان را تبریک می گویم و امیدوارم در آینده شاهد دستاوردهای بزرگتری از تیم های ملی شنا ایران باشیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.