محسن سمیع زاده: در واترپلوی جوانان جهان حریفی دست و پا بسته‌ برای قدرت‌ها نیستیم

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: در مسابقات واترپلوی قهرمانی جوانان جهان حریفی دست و پا بسته برای قدرت‌ها نیستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن سمیع‌زاده در گفت‌وگو با  خبرگزاری تسنیم با اشاره به برپایی اردوهای تیم‌های واترپلوی ایران اظهار داشت: تیم ملی واترپلو زیر ۱۷ سال جهت حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا (ازبکستان) هر روز در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کند. مسابقات رده‌های سنی اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود که علاوه بر واترپلو، شنا و شیرجه ایران هم در این مسابقات نماینده خواهد داشت. همچنین تیم ملی واترپلو زیر ۲۰ سال ایران خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان (صربستان) آماده می‌کند.

وی ادامه داد: تیم زیر ۲۰ سال کشورمان به عنوان نماینده قاره کهن در رقابت‌های جهانی حضور پیدا خواهد کرد. با توجه به اینکه شاکله اصلی تیم ملی بزرگسالان ایران را جوانان تشکیل می‌دهند، هدایت این تیم هم بر عهده چیریچ سرمربی تیم ملی بزرگسالان است. البته چیریچ علاوه بر اینکه هدایت تیم ملی را بر عهده دارد به نوعی مدیری هم برای تیم‌های ملی واترپلو است.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی، رویدادی سخت و مهمترین هدف ما ارائه بازی‌هایی خوب مقابل حریفانمان است. تعداد گل‌های زده و خوره ما باید در این مسابقات منطقی باشد. تیم‌های بزرگ دنیا در این رقابت‌ها حضور دارد اما به هیچ وجه حریفی دست و پا بسته‌ نخواهیم بود و امیدوارم اتفاق خوبی رخ بدهد.

سمیع‌زاده در خصوص شنا گفت: اواخر هفته جاری در زنجان رقابت‌های انتخابی تیم ملی شنای مسافت کوتاه جهت حضور در بازی‌های داخل سالن را برگزار می‌کنیم. مسئولان کمیته ملی المپیک با حضور ۸ شناگر در این مسابقات موافقت کرده‌اند. البته رشته‌های شیرجه و واترپلو در این مسابقات برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب