محمد جواد عباسی: تمرین در کنار بزرگان انگیزه ما را بالا می برد

ملی پوش واترپلوی ایران در حاشیه اردوهای تمرینی تیم ملی گفت: خوشحالم که می توانم در کنار بزرگان واترپلوی ایران نظیر میرمهدی، خانی و خوشبخت تمرین کنم و کار در کنار آن ها موجب می شود که بتوانیم با روحیه و انگیزه بیشتر و بهتری در مسابقات جهانی بازی کنیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمد جواد عباسی در حاشیه اردوهای تمرینی تیم ملی واترپلوی جوانان اظهار کرد: اردوهای تیم ملی بسیار خوب است. مولر سرمربی جدید تیم تمرینات جدیدی را آورده است. ما هم تلاش می کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را زیر نظر او داشته باشیم. امیدوار هستیم که زحمات ما نتیجه دهد و در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی بازی های خوبی را ارئه دهیم. همه کارها در اردوهای تیم ملی روی نظم است. با توجه به خصوصیت های اخلاقی لوتوس مولر و تاکید او روی نظم و
انضباط، همه تمرینات تیم ملی روی ثانیه انجام می شود. خودم حس می کنم که در این مدت پیشرفت خوبی داشته ام.
وی افزود: الگوی من در واترپلو امیرحسین خانی است. او بازیکن فوق العاده با نظم و با اخلاق است. الان شرایطی بوجود آمده که تیم های ملی بزرگسال و جوانان برنامه تمرینی مشترک دارند. خیلی خوشحالم که می توانم در کنار بزرگان واترپلوی ایران نظیر میرمهدی، خانی و خوشبخت تمرین کنم. تمرین در کنار آن ها انگیزه کار را برای ما بالا می برد. موجب می شود که بتوانیم با روحیه و انگیزه بیشتر و بهتری در مسابقات جهانی بازی کنیم.
ملی پوش واترپلوی ایران با اشاره به مسابقات جهانی ترکیه گفت: حریفان تیم ملی ایران در دور مقدماتی، مونتنگرو،آرژانتین، استرالیا و ژاپن هستند. درست است که سال گذشته در فینال مسابقات آسیایی مغلوب ژاپن شدیم. اما امیدوار هستیم که در مسابقات جهانی این تیم را شکست دهیم. باید از این حریف آسیایی انتقام بگیریم. همچنین تلاش می کنیم که آرژانتین را هم شکست دهیم. همانطور که می دانید استرالیا و مونتنگرو تیم های بسیار قدرتمندی هستند. پیروزی برابر این تیم ها اصلا آسان نیست. اما ما برای پیروزی در هر مسابقه به آب می زنیم.
عباسی درباره شرایط اردوهای تیم ملی گفت: در مدت تمرینات تیم ملی در تهران در خوابگاه اقامت داریم. شرایط خوب است و خوشبختانه مسئولان هر چه در توان داشتند برای رضایت بازیکنان فرآهم کردند. همچنین اردوی تدارکاتی مجارستان را پیش رو داریم. بعد از مجارستان مستقیم به ترکیه می رویم و چندین روز هم در این کشور اردو می زنیم. سپس مسابقات جهانی را با آمادگی کامل شروع می کنیم.
وی با اشاره به سطح انتظار مردم و مسئولان از واترپلو گفت: با توجه به شرایط ایده آلی که ریاست فدراسیون فرآهم کرده است نمی توانیم بهانه ای بیاوریم. خوشبختانه در اردوهای تیم ملی مربی خوب و تمرینات خوب و تغذیه خوب فرآهم است. باید در مسابقات جهانی حداقل از گروه خود صعود کنیم و پاسخ زحمات مسئولان را بدهیم. با توجه به اینکه کل فدراسیون و مسئولان هر بخش از بزرگان ورزشکاران این رشته ورزشی هستند، مطمئن هستم که این ورزش پیشرفت زیادی خواهد کرد. ما باید با قرار گرفتن در کنار بزرگان این ورزش خیلی چیزها یاد بگیریم.
واترپلوئیست تیم ملی جوانان تاکید کرد: وقتی تمام مسئولان فدراسیون ورزشی هستند کاملا شرایط کار ما را می فهمند. آن ها می دانند فشار تمرینات چقدر است. تمام شرایط را برای ما فرآهم کردند تا به بهترین شکل تمرین کنیم و آماده شویم. باید از تمام مسئولان تقدیر تشکر کنم. از تمام کسانی که کمک کردند تا بتوانیم در خدمت تیم ملی باشم تشکر می کنم. بزرگترین آرزوی من
حضور در بازی های آسیایی و راهیابی به فینال آن است و باور دارم که می توانیم به این هدف دست یابیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.