محمد رضا فرج الهی: تبریز پتانسیل میزبانی بالایی برای مسابقات شنا دارد

دبیر ستاد اجرایی مسابقات جام سرداران شهید آذربایجان در پایان رقابت ها با تشکر ویژه از تمامی ورزش دوستانی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اجرای مسابقات با همکاری و همدلی این رویداد بزرگ را به پایان رساندند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمد رضا فرج الهی دبیر ستاد اجرایی مسابقات جام سرداران شهید آذربایجان افزود: بیشترین دغدغه ما حضور دخترانمان در مسابقات بین المللی شنا بود که با عنایت و اعتماد فدراسیون و اداره ورزش و جوانان توانستیم این مهم را اجرا کنیم.
ایشان همچنین نبود استخر استاندارد ۵۰ متر را بزرگترین مشکل سخت افزاری عنوان کردند و افزودند: اداره ورزش و جوانان استان به همراه ریاست محترم فدراسیون شنا طی بازدید هایی که به عمل آوردند، نوید اتمام استخر استاندارد یادگار امام را طی دو سال برای ما داده اند که مشتاقانه منتظر اجرای مسابقات در سطح بسیار بالایی هستیم که تبریز را به عنوان قطب شنای کشور معرفی کنیم.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات پیشین جام آذربایجان که بصورت داخلی برگزار می شد اظهار داشت: ما طبق برنامه ای که داشتیم توانستیم این مسابقات را از سطح داخلی به سطح بین المللی ارتقاء دهیم و با همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان امیدواریم این مسابقات را در سالهای آتی قدرتمندتر و با دعوت بیشتر کشورهای منطقه شاهد پیشرفت شنای کشور شویم.
ایشان همچنین دعوت کشور آذربایجان را به ایجاد اردو های مشترک و مسابقات پیش روی این کشور را گواهی بر نمایش قدرت شنای ایران در منطقه داد و گفت: انشالله با همکاری کلیه هیات های شنای کشور و فدراسیون بتوانیم با شرکت در این اردوها بیشترین دستاورد را از تعامل کسب نماییم.

ایشان در آخر از وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون شنا، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان تبریز ، مسئولان مجموعه فرهنگی ورزشی آبادگران تبریز و کلیه عوامل دخیل در برگزاری این رویداد کمال تشکر و قدردانی را کردند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب